اختلال در مراکز پاسخگویی و اخطار برای شرکت مخابرات

به گزارش شاتر عکاسی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه 2020 اطلاع داد.

اختلال در مراکز پاسخگویی و اخطار برای شرکت مخابرات

به گزارش گروه علمی ودانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: در پی بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه 2020 شرکت مخابرات ایران، متأسفانه به رغم اخطارهای قبلی مبنی بر بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، معین شد سامانه های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در سرانجام هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل روبرو می گردد.

وی اضافه نمود: مسائل سامانه های مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماس ها در مراکز تماس 2020 شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه های شرکت مخابرات از ابتدای هفته جاری گفت: آنالیز ها نشان می دهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی 2020 این شرکت تا 20 دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس های آنها بدون دلیل قطع می گردد.

حقی درباره اقدام رگولاتوری در روبروه با چنین مسئله ای توضیح داد: در پی بروز این مسائل، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریع ترین زمان برای برطرف اختلال اقدام کند. در غیر این صورت بر اساس پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد.

وی تاکید نمود: به مردم اطمینان می دهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این موضوع هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 254

به "اختلال در مراکز پاسخگویی و اخطار برای شرکت مخابرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در مراکز پاسخگویی و اخطار برای شرکت مخابرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید