اختصاص عنوان ایرلاین دوستدار محیط زیست سال 2018 به ایر کانادا

به گزارش شاتر عکاسی، ایر کانادا در مسابقات سالیانه صنعت هوایی سال 2018، عنوان هواپیمایی دوستدار محیط زیست را به خود اختصاص داد. برای جزئیات یشتر این خبر با ما همراه باشید.

اختصاص عنوان ایرلاین دوستدار محیط زیست سال 2018 به ایر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جایزه هواپیمایی دوستدار محیط زیست ATW، دومین جایزه ایر کانادا در سال 2018، در ارتباط با برنامه های پایداری در صنعت است.

به نقل از مونترآل، ایر کانادا، عنوان هواپیمایی اکوی سال جاری را توسط سازمان حمل و نقل هوایی دنیای (ATW) که در حیطه صنعت هوایی فعال هستند در 44امین سال برگزاری این مسابقه، برنده شد. ATW با به رسمیت شناختن دستاوردهای محیط زیستی ایر کانادا، تعهد این شرکت هواپیمایی به کاهش گاز به وسیله حمایت از طرح های توسعه سوخت های جایگزین و دیگر برنامه های بیشمار سبز و دوستدار محیط زیست و مشارکت در آن ها را گزارش داد. در این گزارش همچنین عنوان شد که ایر کانادا اولین شرکت هواپیمایی است که به بانک دنیای IMF، ائتلاف کاهش کربن، به صورت داوطلبانه، پیوسته است.

کالین راوینسکی، رییس و مدیریت اجرایی ایر کانادا می گوید:

ایر کانادا در پایداری در تصمیم گیری و فرآیندهای کسب و کار خود، متمرکز شده و این موضوع همراه با احترام به محیط زیست دنیای است. ما بسیار مسرور هستیم که ATW، موثر بودن برنامه های دوستدار محیط زیست ما از جمله مشارکت ما در طرح توسعه و حمایت از سوخت های جایگزین در کانادا و کوشش ما برای شرکت در جوامع سالم تر، را به رسمیت شناخته است. ما پیشرفت های بزرگی نموده ایم و از سال 1990 تا به امروز 40 درصد بهره وری سوخت را بهبود بخشیدیم و این جایزه به ما یاری خواهد نمود تا اهدافی را برای خودمان مشخص کنیم تا به طور مداوم، عملکرد زیست محیطی خود را بهبود ببخشیم.

ATW، جایزه هواپیمایی دوستدار محیط زیست را به هواپیمایی ای که در عملیات های دوستدار محیط زیستی، خلاقیت و تمرین انجام می دهد، ارائه می نماید. در انتخاب برنده سال 2018، داوران، به دنبال تعهد یک رهبر صنعتی به تکنولوژی و آثاری که بازده عملی را افزایش و ضررها و وابستگی به نفت و گاز را کاهش می دهند، بودند. این موضوع شامل راهکار های پیشرو برای مسائل محیط زیستی، نگرانی های محیطی و عملگرا بودن در جوامع و همچنین بهترین عملکرد در فرودگاه ها است.

کارن واکر، سردیبر سازمان حمل و نقل هوایی دنیای (ATW) می گوید:

گروه دبیران بین المللی ATW، که داوران جوایز سال 2018 بوده اند، مخصوصا در خصوص اینکه چگونه ایر کانادا به صورت مداوم، موقعیت رهبری خود را به عنوان یک هواپیمایی مسئول در قبال محیط زیست در زمینه های تکنولوژی مانند طرح های توسعه سوخت های بیولوژیکی و دیگر برنامه های متعدد، حفظ نموده است، تحت تاقیر قرار گرفته بودند.

ایر کانادا، به عنوان یک شرکت در زمینه پایداری طرح ها، یک رهبر متعهد است و همچنین اولین هواپیمایی است که به صورت داوطلبانه به بانک دنیای IMF، ائتلاف کاهش کربن، پیوسته است (World Banks IMF Carbon Pricing Leadership Coalition). ایر کانادا به دنبال این است که یک شرکت متعهد در قبال مسائل محیط زیستی باشد، کالاهای قدیمی مصرف شده (مانند لحاف ها) در هواپیماها را با نیت خوب، اهدا کند تا دوباره استفاده شوند و در شراکت با دیابتس کانادا (Diabetes Canada)، یونیفرم های کارکنانش را بازیافت کند.

یکی از داوران متوجه شد که هواپیمایی ایر کانادا به طور چشمگیری با تعداد زیادی از سازمان ها و کمپانی ها در امور طرح های نوآوری و خلاقیت، شریک است و کوشش های دوستدار محیط زیستی آن ها در مقیاسی دنیای از صنعت هوایی، بسیار جلوتر رفته است.

جایزه هواپیمایی اکوی ATW، دومین جایزه ای است که ایر کانادا، سال جاری در خصوص طرح های پایداری خود دریافت نموده است. گزارش حقوقی پایداری ایر کانادا، شهروندان دنیای، عنوان بهترین گزارش پایداری در دسته بندی حمل و نقل توسط سازمان ابتکارات و پایداری مالی (IFS) را به خود اختصاص داد.

سال جاری، دومین سالی است که گزارش ایر کانادا در این بخش در IFS، عنوان بهترین را به خود اختصاص داده است. IFS، یک سازمان مردمی است که متخصصین مالی را برای ارتقای طرح های پایدار مالی و سرمایه گذاری مسئولانه در انیستیتوهای مالی، کمپانی ها و دانشگاه ها را گرد هم می آورد.

ایر کانادا، طرحی با چهار بخش برای کاهش گازهای مضر برای محیط زیست به وسیله تکنولوژی، عملیات ها، زیرساخت ها و ابزارآلات مالی، دارد. در میان دیگر برنامه ها، ایر کانادا در یک تحقیق سوخت های بیولوژیکی با CBSCI و یا شرکت زنجیره ای نوآوری کانادا در زمینه سوخت های بیوجت (Canada Biojet Supply Chain Initiative)، طرح سوخت جایگزین در صنعت هوایی و گازهای متصاعد (CAAFCER)، شریک است.

این شرکت هواپیمایی، برای نوسازی ناوگان هوایی خود به مدرن ترین مدل ها با بهترین نوع مصرف سوخت در دنیا، سرمایه گذاری 10 بیلیون دلاری، نموده است. ایر کانادا، طرح هایی چون بازیافت خلاقانه، بورس تحصیلی و برنامه های فعالیت های اجتماعی و یاری های بسیاری به کارمندان فعال در حوزه فعالیت های محیط زیستی، را در کمپانی خود، حفظ نموده است.

این هواپیمایی، همچنین اهداف بین المللی سازمان حمل و نقل هوایی برای کاهش گازهای گلخانه ای را قبول نموده است و طرح های زیر را در دستور کار خود قرار داده است:

  • به طور متوسط 1.5 درصد در سال، بهبود بهره وری سوخت از سال 2009 تا 2020
  • محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای هواپیما از سال 2020، یا رشد کربن خنثی؛ و
  • کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن به میزان 50 درصد تا سال 2050 نسبت به سال 2005.
منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 848

به "اختصاص عنوان ایرلاین دوستدار محیط زیست سال 2018 به ایر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص عنوان ایرلاین دوستدار محیط زیست سال 2018 به ایر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید