اجرای رزمایش تخصصی زلزله در روستا در چالدران

به گزارش شاتر عکاسی، رزمایش تخصصی زلزله در روستا با موفقیت در چالدران برگزار گردید.

اجرای رزمایش تخصصی زلزله در روستا در چالدران

رزمایش تخصصی زلزله در روستا با حضور تیم های امداد و نجات جمیعت هلال احمر چالدران به منظور واکنش سریع و صحیح هنگام وقوع زلزله به صورت تخصصی در روستای جلیل کندی برگزار گردید

عبدالله نژاد فرماندار چالدران گفت: مانور تخصصی زلزله با مقیاس فرضی 5/4 دهم ریشتر با هدف آماده باش و آنالیز نیرو های امدادی و خدماتی چالدران با موفقیت برگزار گردید.

در این مانور نقاط ضعف و قوت تیم های امداد و نجات جمیعت هلال احمر مورد آنالیز نهاده شد.

یکی از امدادگران گفت: در این مانور آموزش های لازم در مورد امداد و نجات و یاری های اولیه فرا گرفتیم که در صورت احتیاج برترین عملکرد را داشته باشیم.

حسن زاده رئیس جمیعت هلال احمر چالدران گفت: در این مانور تیم های امدادی با نحوه کار با تجهیزات امدادی و نحوه زخم بندی، آتل بندی و شکسته بندی که در حوادث مورد احتیاج است آموزش های لازم را فرا گرفتند تا توان امدادی خود را ارتقاء ببخشند.

وجود خانه های هلال در روستا ها نقش موثری در پیشگیری از خسارت ناشی از هر گونه حوادث احتمالی را دارد.

حسن زاده ادامه داد: در چالدران برای پاسخ گویی بهتر به حوادث احتمالی تعداد 16 تیم امدادی تحت عنوان خانه های هلال در روستا های چالدران سازماندهی شده اند که هر تیم از 5 نفر تشکیل یافته اند.

علی پور مسئول امداد و نجات جمیعت هلال احمر چالدران هم می گوید: در حال حاضر 33 تیم 3 نفره امدادی در جمیعت هلال احمر چالدران سازماندهی شده اند که آماده پاسخ گویی به هر هر گونه حواث احتمالی هستند.

وی اضافه نمود: در صورت بروز هر گونه حوادث احتمالی همشهریان عزیز می توانند با شماره تلفن 112 تماس بگیرند همکاران ما 24 ساعته آماده پاسخ گویی هستند.

در برگزاری مانور تخصصی زلزله در روستا بیش از 10 تیم از امدادگران جمیعت هلال احمر چالدران حضور داشتند.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2175

به "اجرای رزمایش تخصصی زلزله در روستا در چالدران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای رزمایش تخصصی زلزله در روستا در چالدران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید