خبرنگاران بانکوک بالاترین شمار خانه به دوشان دیجیتالی را در آسیا دارد

به گزارش شاتر عکاسی، تهران- خبرنگاران- تحقیقات جدید موسسه هلندی رزوم نشان می دهد بانکوک مشهورترین شهر آسیا و چهارمین شهر دنیا برای خانه به دوشان دیجیتالی به شمار می آید.

خبرنگاران بانکوک بالاترین شمار خانه به دوشان دیجیتالی را در آسیا دارد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از روزنامه بانکوک پست در تایلند، نتایج این تحقیق نشان می دهد، بانکوک پس از سرانجام یافتن همه گیری ویروس کرونا به مطلوب ترین مکان برای کار کردن خانه به دوشان دیجیتالی تبدیل می گردد .

خانه به دوشان دیجیتالی به کسانی گفته می گردد که با استفاده از اینترنت و لپ تاپ های خود می توانند از هر مکانی از جمله کافه ها، کتابخانه های عمومی و فضاهای مشترک کار خود را به طور مستقل انجام دهند.

از این نظر شمار خانه به دوشان دیجیتالی، در ونکوور کانادا، نیویورک و لندن به ترتیب در رده اول تا سوم واقع شده است و در رده های بعدی بانکوک، دوبی، پالایا دل کارمن در مکزیک، لوس آنجلس، تولوم در مکزیک، پاریس و لیسبون قرار می گیرند.

این رتبه بندی براساس داده های 90 هزار کاربر اینستاگرام معین شده است.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط دوران همه گیری ویروس کرونا و کار کردن از راه دور، این شیوه کار کردن مورد قبول قرار گرفته است.

از شروع شیوع بیماری کرونا تا ماه ژوئیه 2020، حدود 12 درصد به تعداد مشاغل مستقل اضافه شده است.

پیش بینی می گردد موجی از این افراد پس از سرانجام همه گیری این شیوه کار کردن را ادامه دهند.

بر پایه این گزارش، تایلند می تواند از این فرصت استفاده نموده تا با بازگشایی فضاهای کاری اشتراکی و گزینه اقامت کوتاه مدت شرایط را برای زندگی خانه به دوشان دیجیتالی تسهیل نموده و با سیل بزرگ این افراد برای اقامت و زندگی در این کشور روبرو گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1646

به "خبرنگاران بانکوک بالاترین شمار خانه به دوشان دیجیتالی را در آسیا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانکوک بالاترین شمار خانه به دوشان دیجیتالی را در آسیا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید