اتصال 662 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات در فارس

به گزارش شاتر عکاسی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اتصال 2 هزار و 256 نفر از روستائیان استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه اطلاع داد.

اتصال 662 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات در فارس

حمید سلیمان پور گفت: با ایجاد 3 سایت نو و ارتقای 2 سایت موجود به وسیله همراه اول و ایرانسل، دسترسی 7 روستای نو استان فارس در شهرستان های لارستان، سروستان، خرامه و کازرون به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار فراهم شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، روستا های متصل شده به وسیله ساخت 2 سایت نو به وسیله همراه اول را روستای علی آباد از توابع شهرستان لارستان و روستای قنبری از توابع شهرستان سروستان و روستا های ارتقا یافته به وسیله همراه اول را روستا های چشمه، ولی آباد والی و اسلام آباد از توابع شهرستان خرامه و روستا های پشت پر سلیمان و آب میک از توابع شهرستان کازرون ذکر کرد.

سلیمان پور بعلاوه از اتصال روستای احمدآباد کربال به شبکه ملی اطلاعات به وسیله ایرانسل و به وسیله احداث یک سایت نو اطلاع داد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مقدار اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح ها را مبلغ 80 میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2066

به "اتصال 662 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 662 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید