شروع واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرک صنعتی شیراز

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/فارس واکسیناسیون کارگران شاغل در شرکت ها و کارخانه های مستقر در شهرک عظیم صنعتی شیراز، شروع شد.

شروع واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرک صنعتی شیراز

از صبح چهارشنبه 24 شهریور، در قالب طرح سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهدای انقلاب شهرستان شیراز، تزریق واکسن به کارگران واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی عظیم شیراز شروع شد.

به گزارش خبرنگاران در این طرح با تجهیز تیم سیار به امکانات مورد احتیاج انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس، کارگران هر واحد صنعتی در همان واحد، واکسن دریافت می نمایند.

با توجه به استقرار بیش از 500 کارگاه کوچک و عظیم صنعتی و تولیدی درا ین شهرک صنعتی، پیش بینی می گردد که طرح واکسیناسیون سیار برای پوشش کامل کارگران، بین یک هفته تا 10 روز، به طول انجامد.

این طرح با موضوع واحد بهداشت حرفه ای و همراهی و پشتیبانی سایر واحدهای ستادی، مرکز بهداشت شهدای انقلاب شهرستان شیراز شروع شده و همکاری مدیران شهرک صنعتی و کارخانه ها و کارگاه های مستقر در این شهرک، در اجرای بهینه این طرح یاری شایان توجهی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، با سرعت گرفتن طرح واکسیناسیون عمومی در استان فارس، گروه های هدف بیشتری تحت پوشش این طرح قرار گرفته و امید است در مدت زمانی کوتاه، تعداد قابل توجهی از جمعیت این استان، واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1805

به "شروع واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرک صنعتی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرک صنعتی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید