آخرین مهلت ثبت نام در حراج ایران خودرو ، اختلاف قیمت خودروها با بازار چقدر است؟

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، ثبت نام در حراج ایران خودرو از پنجشنبه 29 مهر شروع شده است و امروز یکشنبه دوم آبان، به خاتمه می رسد. موعد تحویل محصولات از مهر تا آبان سال 1401 مشخص شده است.

آخرین مهلت ثبت نام در حراج ایران خودرو ، اختلاف قیمت خودروها با بازار چقدر است؟

در این طرح شش محصول تارا با گیربکس دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس و سورن پلاس عرضه می شوند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در حراج ایران خودرو اقدام نمایند.

در بازار چند؟

اما محصولاتی که متقاضیان می توانند با ثبت نام در حراج ایران خودرو خریداری نمایند، در بازار با چه قیمتی داد و ستد می شوند و چقدر میان نرخ کارخانه ای و بازار آنها اختلاف وجود دارد؟ با نگاهی به این تفاوت قیمت، می توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه ای در بازار خودرو رخ ندهد، در سال 1401 نیز رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می گردد.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در این طرح، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است. متقاضیان باید برای خرید این محصول، علی الحساب 156 میلیون و 35 هزار تومان پیش پرداخت بپردازند.

قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در آبان، 390 میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، 463 میلیون تومان است.

دنا پلاس توربو شارژ دستی

خودروی دیگری که در طرح تازه این خودروساز عرضه می گردد، دنا پلاس توربو شارژ دستی است. متقاضیان برای ثبت نام در حراج ایران خودرو و خرید این محصول، باید علی الحساب 114 میلیون و 115 هزار تومان پرداخت نمایند.

قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربو شارژ دستی در آبان، 285 میلیون و 399 هزار تومان معین شده است. این خودرو در بازار، 420 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

تارا دستی

این محصول، گزینه دیگری است که متقاضیان می توانند در هنگام ثبت نام در حراج ایران خودرو آن را انتخاب نمایند. مبلغ پیش پرداخت علی الحساب برای خرید تارا دستی، 116 میلیون و 189 هزار تومان است.

ایران خودرو این محصول را 290 میلیون و 650 هزار تومان عرضه می نماید. تارا دستی در بازار، 372 میلیون تومان، قیمت دارد.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای

متقاضیان بعلاوه در هنگام ثبت نام در حراج ایران خودرو، از امکان خرید پژو 207 دستی سقف شیشه ای نیز برخوردارند. متقاضیان باید علی الحساب، 86 میلیون و 502 هزار تومان پرداخت نمایند.

قیمت کارخانه ای پژو 207 دستی سقف شیشه ای در آبان، 216 میلیون و 260 هزار تومان معین شده است. این خودرو در بازار، 335 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

راناپلاس

این خودرو نیز در لیست گزینه های ثبت نام در حراج ایران خودرو وجود دارد. متقاضیان برای خرید راناپلاس باید علی الحساب 72 میلیون و 156 هزار تومان پرداخت نمایند.

قیمت کارخانه ای آن در آبان، 180 میلیون و 391 هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، 268 میلیون تومان است.

سورن پلاس

این محصول، گزینه دیگری است که متقاضیان می توانند در هنگام ثبت نام در حراج ایران خودرو آن را انتخاب نمایند. متقاضیان برای خرید سورن پلاس باید علی الحساب 81 میلیون و 703 هزار تومان بپردازند.

قیمت کارخانه ای این محصول در آبان، 204 میلیون و 257 هزار تومان معین شده است. سورن پلاس در بازار، 286 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

خودروسازان در حالی دست از اجرای طرح های پیش فروش برنمی دارند که همچنان درگیر بحران کمبود قطعه و زیان انباشته هستند.

مطالعه گزارش حراج تازه ایران خودرو پیشنهاد می گردد.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش فروش خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1872

به "آخرین مهلت ثبت نام در حراج ایران خودرو ، اختلاف قیمت خودروها با بازار چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در حراج ایران خودرو ، اختلاف قیمت خودروها با بازار چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید