اتلاف وقت نکردم، در بدترین زمان گل دریافت کردیم

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، کوروش ملکی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند. ناراحتم از اینکه در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و حداقل یک امتیاز حساس را از دست دادیم.

اتلاف وقت نکردم، در بدترین زمان گل دریافت کردیم

وی تاکید نمود: چندین موقعیت پرسپولیس را با حمایت مدافعانم مهار کردم اما متاسفانه هنگامی که بازیکن حریف شوت زد شرایطم بد بود و با توجه به شلوغی مقابل دروازه نتوانستم مسیر توپ را تشخیص دهم.

وی در خصوص انتقاداتی که از او توسط طرفداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر اتلاف وقت می شد، گفت: من وقت کشی نکردم چندین بار به زمین خوردم و شاید این مساله باعث ناراحتی طرفداران پرسپولیس شد. البته آنها دل شان می خواست تیم شان سه امتیاز را کسب کند و به همین دلیل نسبت به این قضیه حساس گردیده بودند.

ملکی درباره توهین هایی که در طول بازی به او شد گفت: من دیگر به این مسائل عادت نموده ام و به آن توجهی نمی کنم زیرا می دانم طرفداران حریف تحت هر شرایطی فقط از تیم شان برد می خواهند.

دروازه بان سپیدرود رشت در سرانجام اعلام نمود: سپیدرود با علی کریمی به روزهای اوجش باز خواهد گشت. سرمربی ما بسیار باتجربه است و مطمئنم می تواند تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 50

به "اتلاف وقت نکردم، در بدترین زمان گل دریافت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلاف وقت نکردم، در بدترین زمان گل دریافت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید