163مورد نقض آتش بس در الحدیده، کشته و زخمی شدن چند زن و کودک یمنی

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، اتاق عملیات افسران رابط در الحدیده اظهار داشت که در 24 ساعت گذشته ائتلاف سعودی 163 مرتبه توافق آتش بس در استان الحدیده را نقض کردند.

163مورد نقض آتش بس در الحدیده، کشته و زخمی شدن چند زن و کودک یمنی

از سوی دیگر ائتلاف سعودی پس از ناکامی در پیشروی های زمینی در شهر حرض در استان حجه در شمال غرب یمن اقدام به حملات هوایی کردند.

منابع امنیتی تأیید کردند که جنگنده های ائتلاف سعودی شهر حرض را 26 مرتبه هدف حملات خود قرار دادند. بعلاوه منطقه الجوبه در استان مارب نیز دو بار هدف حملات هوایی ائتلاف سعودی نهاده شد.

بعلاوه در حمله جنگنده های سعودی به منطقه عبس در استان حجه یک نفر شهید و 8 تن دیگر زخمی شدند. بیشتر زخمی ها زن و کودک هستند.

لازم به ذکر است روز یکشنبه منابع رسانه ای وابسته به نیروهای صنعا، صحنه هایی از پیشروی های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه راهبردی حرض در استان حجه یمن و تلفات و خسارات سنگینی که به نیروهای سعودی و مزدوران آنها وارد شده است، پخش کردند.

طبق اعلام نیروهای صنعا، شمار تلفات نیروهای متجاوز از آخرین تشدید تنش در حرض تا به امروز به بیش از 580 کشته و زخمی رسیده است. از این مقدار 200 نفر به هلاکت رسیده اند و در میان کشته ها و زخمی ها شماری از نیروهای ارتش رژیم سعودی و مزدوران سودانی به چشم می خورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2043

به "163مورد نقض آتش بس در الحدیده، کشته و زخمی شدن چند زن و کودک یمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "163مورد نقض آتش بس در الحدیده، کشته و زخمی شدن چند زن و کودک یمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید