10 دلیل برای رفتن به چین

به گزارش شاتر عکاسی، چین عظیم و غیرقابل درک است . بسیاری از عجایب طبیعی ، جواهرات تاریخی و کلان‌شهر futuristic . شما به یک عمر نیاز دارید تا همه چیز را کشف کنید . با این حال ، ما پیشنهاد می‌کنیم که این لیست را بررسی کنیم چون ده چیز عالی را برای دیدن و انجام دادن یک‌بار در این کشور با شکوه انتخاب کردیم .

10 دلیل برای رفتن به چین

10. از بزرگ‌ترین جشنواره یخ و برفی در Harbin بازدید کنید
بزرگ‌ترین جشنواره یخ و برفی بر روی زمین از سال 1963 در شهر Harbin شمال شرق آسیا برگزار می‌شود که دماهای پایین در زمستان را دریافت می‌کند . مجسمه‌ها در اطراف شهر قرار دارند و اکثر آن‌ها در جزیره سان و نیز در سراسر جهان به نمایش گذاشته می‌شوند . مجسمه‌ها با توجه به موضوعات خاصی مرتب شده‌اند : برای مثال برخی از آثار کلاسیک چینی به نظر می‌رسند ، برخی دیگر قصه‌های پریان اروپایی یا ساختمان‌های مشهور را به تصویر می‌کشند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک سرسره سنگی بزرگ را می‌توان برای لغزش به کار برد . و حتی یک‌بار هم در Harbin نیز از خانه‌های حمام خود دیدن کرده و در مناطق مختلفی واقع در اطراف شهر اسکی می‌کنند .
9. کاوش قرمز
سرخ ( Seepweed ) منظره‌ای غریب و موثر را تعریف می‌کند . هر پاییز که 26 کیلومتر طول داشته باشد ، ذخیره طبیعت به رنگ قرمز درمی‌آید . قرمز افسانه‌ای در ساحل رودخانه Liaohe قرار دارد . در ماه سپتامبر فرا رسید و این رنگ قرمز رنگ را در ماه سپتامبر به دست آورد : در طول تابستان ، سبز باقی می‌ماند .
چرا به آنجا بروی ؟
گردشگران مجاز به بازدید از Seabeach قرمز در مناطق خاص با پل‌ها هستند که به ویژه برای گردشگری طراحی شده‌اند . شما می‌توانید یک اتوبوس یا قطار از پکن یا تیانجین را بگیرید تا به اینجا برسند و این منظره قابل‌توجه را یک‌بار در طول زندگی خود تحسین کنید .
8. رنگ‌های Danxia را تجربه کنید .
The Landform یک شگفتی طبیعی واقعی است که در بخش جنوبی چین یافت می‌شود. همچنین زمین‌های شنی رنگی ، غارهای سطحی بسیاری را در زیر سطح آن پنهان می‌کنند - یک درمان واقعی برای هواداران speleology . علاوه بر این ، مناظر Danxia در فهرست میراث جهانی فهرست شده‌اند . گردشگران معمولا ً به شهر کوچک می‌روند که از آنجا مناظر زیبا می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند .
چرا به آنجا بروی ؟
جاده‌های جدید ، راه‌ها و مسیرها برای ایجاد گردشگری ساخته شده‌اند و تجربه پیاده‌روی را راحت می‌کنند . و علاوه بر طبیعت ، معابد باستانی که در اطراف منطقه قرار دارند، سفر را به اینجا فراموش‌نشدنی خواهند کرد .
7. قایق لی کروز را در نظر بگیرید
یکی از محبوب‌ترین سفره‌ای ما ، همانطور که فکر می‌کنیم واقعا ً زیبا و شاعرانه است . 83 کیلومتر ( 52 مایل ) از Guilin تا Yangshuo امتداد دارد و به خاطر منظره‌ای زیبا معروف است که می‌تواند با گرفتن یک تور قایق بهتر شود . این مشهورترین جذابیت در منطقه Guangxi و یکی از جاذبه‌های مهم در چین است .
چرا به آنجا بروی ؟
این تور ، توریست‌ها را به بخش‌های مختلفی معرفی می‌کند : هر یک از آن‌ها داستانی جالب در مورد منشا خود دارد . بازار ، فروشگاه‌ها و شهر قدیمی نیز در طی این سفر بازدید می‌شوند .
6. پرونده رایس terraces Staggering
Yuanyang ، که در امتداد رودخانه قرمز گسترده شده‌است ، به خاطر terraces چشمگیر برنج در جهان شناخته می‌شود . این منطقه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . با توجه به توریسم ، این سایت اعتبار خود را حفظ کرده‌است . The توسط هانی مردم در حدود 1000 سال پیش ، در کوهستان 1800 متری بالاتر از سطح دریا ساخته شده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
اگرچه این مکان از نظر دور است و جاده‌های منتهی به آن بهترین کیفیت نیستند ، این تجربه ممکن است واقعا ً منحصر به فرد باشد . علاوه بر the زیبا ، زندگی و فرهنگ گروه‌های قومی یک جنبه دیگر از چین را آشکار می‌سازد .
5. به Tianmen شان بروید
مناظر بزرگی که از کوه دروازه آسمانی باز می‌شوند ، که مرتفع‌ترین نقطه در منطقه ( 1520 متر ) است . با این حال ، شما یا باید از پلکان 999 بالا بروید و هیچ سکویی برای توقف و استراحت و یا سوار کردن این قطار کابلی انجام دهید . اسب کابلی Tianmen شان بالاترین سطح جهان است - آماده است تا به ارتفاع 1279 متر صعود کند . هم چنین پیاده‌روی ایمان را امتحان کنید - یک مسیر شفاف .
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک دارای ستون‌های صخره‌ای متعددی است در حالی که Tianmen مسیرهای عالی و بلندترین سواری کابلی را در دنیا فراهم می‌کند .
4. یک قایق سواری در شهر فینیکس باستان در نظر بگیرید .
این شهر در استان هونان واقع شده‌است .
که به خاطر طبیعت با شکوه و کوه‌های Tianmen بی‌نظیر مشهور است . این شهر تاریخی فرهنگ غنی دارد : از چند زبان قومی و آداب و رسوم ، به هنر و معماری . ساختمان‌های سبک مینگ و کینگ به خوبی حفظ شده‌اند و توسط یونسکو محافظت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
Fenghuang اغلب به عنوان زیباترین شهر چین برای یک دلیل خوب در نظر گرفته می‌شود : با طبیعت عالی احاطه شده‌است ، داشتن معماری تاریخی که یک جاذبه توریستی معروف است .
3. راه رفتن به دیوار بزرگ چین
دیواری که از فضا دیده می‌شود برای قرن‌ها ساخته و بازسازی شده‌است . اولین دیوارها در قرن هفتم پیش از میلاد بنا شدند . در طی سلسله مینگ ( 1368 تا 1644 ) ، دیوار اکنون به بزرگ‌ترین سازه نظامی در جهان تبدیل شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
مشهورترین مکان در کشور ، که دارای سابقه طولانی و میراث غنی است .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 10

به "10 دلیل برای رفتن به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دلیل برای رفتن به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید