گوشی 5G جدید شیائومی به زودی و با قیمت کمتر از 300 یورو راهی بازار می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، این طور که به نظر می رسد شیائومی میخواهد اواخر ماه سپتامبر (اواخر شهریور- اوایل مهر)، از گوشی 5G و ارزان قیمت جدیدی رونمایی کند. این گوشی اما قرار است بار دیگر از خانواده معروف و پیروز می 10 باشد که گفته می گردد به پردازنده جدید سری اسنپدراگون 700 مجهز خواهد شد.

گوشی 5G جدید شیائومی به زودی و با قیمت کمتر از 300 یورو راهی بازار می گردد

سری می 10 در ابتدا پرچم دار های می 10 و می 10 پرو را شامل می شد. اما بعد از اینکه استقبال بی نظیری از آن ها شد، غول چینی تصمیم گرفت محصولات دیگری را هم رونمایی کند. دیگر اعضای گوشی های این خانواده را می 10 لایت، می 10 نسخه جوانان و می 10 اولترا تشکیل می دهند. اما این طور که به نظر می رسد قرار است شاهد رونمایی از محصول دیگری هم باشیم.

اینکه شیائومی میخواهد این گوشی را چه بنامد اصلا تعیین نیست چون در حال حاضر خانواده می 10 بیشتر اسم ها را شامل می گردد. با این حال مطمئنیم این گوشی معرفی خواهد شد بنابراین به آنالیز تعیینات فنی آن می پردازیم تا اینکه در روزهای آینده و با انتشار خبرهای بیشتر پیرامون این محصول، از نام آن آگاه شویم.

عبارت پردازنده جدید از سری اسنپدراگون 700 ذهنمان را به سوی اسنپدراگون 732G متمایل می نماید. پردازنده ای که به تازگی منتشر شده و در واقع باید آن را نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 730G بدانیم. اما این پردازنده از اینترنت 5G پشتیبانی نمی نماید در حالی که در تیزر تبلیغاتی شیائومی، به وضوح پشتیبانی محصول جدید از این شبکه پرسرعت ذکر شده بود.

  • پرچم دار بعدی شیائومی با نام می 10T پرو وارد بازار دنیای خواهد شد

بنابراین باید سراغ گزینه های دیگر یعنی اسنپدراگون 765 یا 768 برویم که تنها پردازنده های سری 700 کوالکام با مودم 5G هستند. البته این شرکت به زودی پردازنده های دیگری را هم از این سری با مودم 5G معرفی می نماید اما بعید به نظر می رسد تا سرانجام این ماه چنین اتفاقی رخ دهد. بنابراین به احتمال فراوان باید یکی از این دو پردازنده در آن استفاده گردد. در نتیجه این گوشی هیچ شباهتی با پوکو X3 نخواهد داشت که قرار است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 732G باشد.

شیائومی در حال حاضر می 10 لایت 5G را به عنوان گوشی مجهز به اینترنت 5G و مقرون به صرفه خود با قیمت حدودا 300-350 یورو در اختیار دارد. بنابراین محصول جدید می تواند می 10 لایت زوم نامیده گردد. تمام قابلیت های این دو گوشی با هم برابر خواهد بود با این تفاوت که می 10 لایت زوم همان طور که از اسمش پیداست، یک دوربین پریسکوپی برای عظیم نمایی در اختیار خواهد داشت. البته اینکه شیائومی واقعا میخواهد گوشی را چطور نام گذاری کند تعیین نشده و این فقط یک پیش بینی بوده و باید آن را در حد یک شایعه در نظر بگیریم.

از آنجایی که این گوشی قرار است یکی از ارزان ترین گوشی های 5G بازار باشد و کمتر از 300 یورو قیمت گذاری گردد، به نظر می رسد تجهیز آن به قابلیت های این چنینی کمی فراتر از انتظار است. در واقع عجیب است محصولی را با این همه قابلیت جذاب ولی با قیمتی کمتر از 300 یورو در اختیار داشته باشیم. با این حال پیش تر هم دیده بودیم که شیائومی با عرضه گوشی های قدرتمند و ارزان قیمت کاربران را حسابی مسرور کند و امیدواریم این بار هم چنین اتفاقی رخ دهد.

از آنجایی که تیزر این محصول در حساب دنیای شیائومی در توییتر به اشتراک گذاشته شده، بنابراین باید انتظار داشته باشیم این گوشی در اروپا و دیگر بازارهای دنیا (به جز هندوستان) عرضه گردد. خبری که می تواند برای بسیاری از کاربران مسرور کننده باشد.

  • شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1207

به "گوشی 5G جدید شیائومی به زودی و با قیمت کمتر از 300 یورو راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی 5G جدید شیائومی به زودی و با قیمت کمتر از 300 یورو راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید