کولاکوویچ: بازی مقابل صربستان برای من مسئله خاصی نیست، برای صعود منتظر دیگر تیم ها نماندیم

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از صعود به مرحله نهایی بسیار شادمان هستم چون منتظر نماندیم که دیگران این کار (قطعی کردن صعود ایران) را انجام دهند و بالاخره صعود کردیم.

کولاکوویچ: بازی مقابل صربستان برای من مسئله خاصی نیست، برای صعود منتظر دیگر تیم ها نماندیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در خصوص پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل صربستان در لیگ ملت های والیبال 2019 گفت: من اول باید بگویم در اردبیل چه اتفاقی افتاد. آن هفته به خاطر اشتباه سایت fivb که نوشته بود ایران صعودش به دور نهایی قطعی شده، بچه ها به خاطر این که فکر می کردند صعود کردیم، انرژی مبارزه خود را قبل از بازی با فرانسه از دست دادند ؛ به همین خاطر کار خیلی سختی داشتیم تا آن ها را برگردانیم به راهی که از قبل در آن بودیم.

وی ادامه داد: امشب تیم صربستان با بهترین ترکیب برابر ما نهاده شد. ما بردیم اما کمی تحت فشار بودیم. پوئن به پوئن بازی کردیم و پله به پله، بدون این که تسلیم شویم. در این دیدار غفور و موسوی با وجود درد، مقاومت زیادی از خود نشان دادند. غفور با درد کف پایش بازی کرد و به همین دلیل به سختی حضور در جمع 6 تیم را نهایی کردیم.

کولاکوویچ گفت: از صعود به مرحله نهایی بسیار شادمان هستم. منتظر نماندیم که دیگران این کار (قطعی کردن صعود ایران) را انجام دهند و امشب بالاخره صعود کردیم.

او در خصوص بازی مقابل صربستان که پیش از این راهنمایی آن را بر عهده داشت گفت: من حالا با تمام قلب خود با تیم ملی ایران ارتباط گرفته ام و به همین خاطر، دیگر خیلی مسئله خاصی نیست که جلوی صربستان قرار بگیرم. فقط به این فکر می کردم که یک تیم قوی یعنی صربستان را بردیم.

سرمربی تیم ملی ایران توضیح داد: بازی مسئله ای را بردیم. البته مطمئن بودم می توانستیم بهتر بازی کنیم اما یک سری محدویت ها مثل مصدومیت غفور را داشتیم. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و راحت بازی می کردند. تیم ما تحت فشار بود. اما بعد از صحبت با مربیان و بازیکنان صربستان توجه شدم که آنها از دریافت تیم ما سورپرایز شده بودند؛ حتی یک امتیاز مستقیم نیز به آنها ندادیم.

وی در خاتمه گفت: همه تیم در 2 بازی بعدی تغییر خواهد نمود. بازیکنان ذخیره شایستگی یک بازی خوب را برابر تماشاگران زیاد را دارند و بازیکنانی که امشب بازی کردند هم باید استراحت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 247

به "کولاکوویچ: بازی مقابل صربستان برای من مسئله خاصی نیست، برای صعود منتظر دیگر تیم ها نماندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: بازی مقابل صربستان برای من مسئله خاصی نیست، برای صعود منتظر دیگر تیم ها نماندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید