چمنیان: از زدن 5 گل خوشحالم اما ناراحتم که حذف شدیم

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان می گوید به خاطر زدن پنج گل به ویتنام راضی است اما از طرفی ناراحت است که تیمش نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند.

چمنیان: از زدن 5 گل خوشحالم اما ناراحتم که حذف شدیم

به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان بعد از پیروزی 5 بر صفر تیم ملی نوجوانان مقابل ویتنام و حذف از مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، اظهار کرد: در ابتدا می خواهم از تیم ملی ویتنام به خاطر ارائه بازی جوانمردانه تقدیر کنم. ما می دانستیم این تورنمنت جایی برای کسب تجربه بیشتر است. مهم ترین مساله برای بازیکنانم در این مسابقات، فرصت مناسب برای یادگیری و ارتقای سطح فنی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: امروز آغاز خوبی داشتیم و گل نخست را خیلی زود زدیم. این موضوع موجب راحتی بازیکنان شد. زدن پنج گل در یک مسابقه نتیجه بسیار خوبی بود. من برای این نتیجه بسیار خوشحالم اما در همین حال ناراحتم چرا که تیم ما نتوانست به مرحله بعد صعود کند. در این رده سنی مسائل فنی همه چیز نیست. بعد از بازی اول، خسته تر از آن بودیم که روی مسائل مان تمرکز کنیم اما امروز نتیجه تمرکز و حل مسائل مان را گرفتیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال نوجوانان با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت از راهیابی به مرحله حذفی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا بازماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 626

به "چمنیان: از زدن 5 گل خوشحالم اما ناراحتم که حذف شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: از زدن 5 گل خوشحالم اما ناراحتم که حذف شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید