پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 29 شهریورماه 1401

به گزارش شاتر عکاسی، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و سه درجه به مرور و در طول روز به سی و چهار درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 29 شهریورماه 1401

به گزارش خبرنگاران؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 34 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (29 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (30 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (31 شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای 22 درجه و با حداکثر دمای 33 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم کیفیت هوای مطلوب

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران امروز (28 شهریورماه) در شرایط قابل قبول واقع شده است.

افزایش ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت دوشنبه سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 91 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای تهران طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 86 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

بنا به اعلام سازمان هواشناسی؛ در هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات سیستان وبلوچستان و فارس، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان رگبار ورعد وبرق و وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

از چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2152

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 29 شهریورماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 29 شهریورماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید