پلیس ونکوور از افزایش جرایم خشونت بار در امسال اطلاع داد

به گزارش شاتر عکاسی، پلیس ونکوور یک گزارش آماری جدید درباره جرایم منتشر نموده که نشان می دهد چه اتفاق هایی درباره وقوع جرایم در نیمه اول 2020 افتاده است.

پلیس ونکوور از افزایش جرایم خشونت بار در امسال اطلاع داد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

این گزارش که دربرگیرنده آمار جرایم از اول ژانویه تا سی ام ژوئن است، آن ها را با بازه مشابه 2019 مقایسه می نماید. این گزارش همچنین به روندهای 10 ساله هر گروه جرایم پرداخته است.

با استناد به ارقام گزارش، جرایم خشن سال جاری افزایشی 5.2 درصدی داشت و جرایم مرتبط با املاک کاهش یافتند چون تعداد سرقت های از اتومبیل ها به شدت کم شد. با این حال، تعداد سرقت ورود به منزل به شدت افزایش داشت.

هاوارد چو معاون رییس پلیس ونکوور گفت: ما درباره افزایش جرایم جدی در سراسر شهر بسیار نگران هستیم. در تمام مناطق شهر افزایش هایی مشاهده شد اما مناطقی از جمله استراتچکونا، مرکز شهر و ییل تاون ارقام خیلی بالایی ثبت کردند.

طی هفت ماه اول سال، در استراتچکونا، تماس های با پلیس برای استفاده از اسلحه افزایشی 50 درصدی داشت، تماس ها درباره سرقت ورود به خانه 68 درصد بیشتر شد و تماس برای رفتار تهدیدآمیز 14 درصد بالا رفت.

پلیس گفت افزایش کلی 5.2 درصدی در زمینه جرایم خشن بیشتر از همه به خاطر افزایش 21.7 درصدی جرایم جدی بوده است.

چو در ادامه تاکید نمود پاندمی تاثیری مثبت بر بعضی از انواع جرایم داشته است: به طور مثال، با توجه به اینکه تعداد ماشین های پارک شده در مرکز شهر و تعداد ماشین های در حال حرکت در خیابان ها کاهش یافت، ما شاهد کاهش چشمگیری در زمینه سرقت از ماشین ها و قابلیت پلیس برای رسیدن سریع تر به شرایط های خطرناک بودیم.

در انتها گزارش اشاره شده با وجود اینکه تعداد تماس های کلی به خدمات پلیس طی بازه گزارش کاهشی 9.3 درصدی داشت، تعداد جدی ترین تماس ها به خدمات پلیس 4.4 درصد بیشتر شد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1189

به "پلیس ونکوور از افزایش جرایم خشونت بار در امسال اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس ونکوور از افزایش جرایم خشونت بار در امسال اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید