پشت پرده دبی چه می گذرد؟

به گزارش شاتر عکاسی، دبی امروزه در میان پیشرفته ترین شهرهای جهان واقع شده است و در گردشگری نیز از موقعیت بسیار ویژه ای برخوردار است. این امر به خاطر وجود جاذبه های فراوانی است که اغلب هم به وسیله انسان بنا شده اند.

پشت پرده دبی چه می گذرد؟

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

این شهر که یکی از پر بازدیدترین مقصدهای دنیا به شمار می رود، تا به حال رکوردهای زیادی را جابه جا کرده است. از بلندترین برج دنیا گرفته تا شلوغ ترین فرودگاه بین المللی دنیا در دبی واقع شده اند. هنوز هم موارد

زیادی برای تمجید کردن در این کلان شهر وجود دارند. در مطلب پیش رو به 10 موردی که بهتر است قبل از سفر به دبی بدانید اشاره خواهیم کرد.

مجبور نیستید میلیونر باشید

به طور کلی دبی یکی از گران ترین شهرهای دنیا محسوب می شود اما با این وجود می توانید با بودجه ای محدود هم از سفر به این مقصد توریستی لذت ببرید. از آنجایی که این شهر میزبان اکسپو 2020 است، هتل های زنجیره ای مانند Rove و Hilton Garden Inn از رونق خوبی برخوردار هستند.

تاکسی مترها با دارا بودن استانداردهای بین المللی گزینه های ارزانی هستند. همچنین می توانید با پرداخت مبلغی حدود 3 درهم سوار مترو شوید. به علاوه غذا نیز در این شهر ارزان است به خصوص اگر در اطراف

خیابان هایی مانند المراقبت و الریگا قرار داشته باشید.

فرهنگ در دبی وجود دارد

بر خلاف کلیشه های موجود، موارد بیشتری از آسمانخراش ها و مراکز خرید در دبی دیده می شود. اگر خوب نگاه کنید می توانید فرهنگی غنی مرکب از سنت های اسلامی و بادیه نشینی عربی را بیابید.

برای یادگیری سریع در مورد تاریخ این شهر و کشور امارات پیشنهاد می کنیم از موزه اتحاد و موزه دبی دیدن کنید و پس از آن به مرکز درک فرهنگی شیخ محمد سری بزنید. در ضمنً می توانید رشد هنر معاصر را

در خیابان آلسرکال (Alserkal) و اجراهای ارزشمندی را در اپرای دبی ببینید.

دبی مقصدی عالی برای شکموها است

فرهنگ های گوناگونی در دبی حکمفرما است؛ به این معنی که شما می توانید غذاهای متنوعی را مزه کنید. از غذاهای سنتی و ارزان بومی و اماراتی گرفته تا غذاهای مشهور و خوشمزه فرانسوی در این شهر سرو می شوند.

7. آینده نگری فوق العاده ای در دبی وجود دارد

این تفکر که اقتصاد این شهر صرفا وابسته به نفت است را دور بیندازید. دبی با موفقیت با استفاده از سرمایه های نفتی به یک مرکز پر رونق حمل و نقل، تجارت و امور مالی و گردشگری بین المللی تبدیل شده است.

دولت مردان این شهر در همکاری با شرکت های تراز اول دنیا در زمینه تکنولوژی سعی دارند اتومبیل های خودران، پرواز تاکسی های هوایی بدون سرنشین و چاپ سه بعدی اعضای حیاتی بدن انسان را در دبی راه اندازی کنند.

یکی از بزرگ ترین شریک های تجاری این شهر شرکت هایپر لوپ وان تحت نظر میلیاردر مشهور، ایلان ماسک است. این شرکت قصد دارد یک سیستم فوق سریع حمل و نقل را با استفاده از لوله های خلا در دبی به بهره

برداری برساند. در این پروژه قرار است زمان سفر به دبی تا ابوظبی به 12 دقیقه کاهش پیدا کند.

منبع : لست سکند

منبع: تریپ
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 871

به "پشت پرده دبی چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده دبی چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید