پاسخ نورشرق به ابهامات باز شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش شاتر عکاسی، جمشید نورشرق، رئیس کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال درباره حواشی بسته و باز شدن پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را مطرح نمود.

پاسخ نورشرق به ابهامات باز شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، جمشید نورشرق، رئیس کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال که با رادیو ورزش گفت وگو می کرد در پاسخ به این سؤال که چطور پنجره جابجایی تیم پرسپولیس بسته و بعد از 24 ساعت مجدداً باز شد، گفت: این کار بسیار ناپسندی است که پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود و راجع به 30 میلیارد تومان بدهی اینطور تصمیم گیری شود. این اتفاق بدی است که فقط برای یک تیم این تصمیم گرفته و تبعیض بین تیم ها برقرار شود. همه این صحبت ها غلط و براساس اطلاعات ناصحیح است. این تصمیم نه فقط برای پرسپولیس گرفته شده، نه بدهی شان 30 میلیارد تومان بوده و نه اینکه این اتفاق در دو روز گذشته افتاده است.

وی اضافه نمود: مسئله ای که وجود دارد، این است که مسائل مربوط به فوتبال ما به لحاظ هواداران یک باشگاه یا جذابیت یک بازیکن به هر دلیلی، به شدت رسانه ای می شود و بخش دیگری از چشم ها پنهان می ماند.

نورشرق گفت: موضوع بسته شدن پنجره جابجایی طبق روال جاری به حدود یک ماه گذشته برمی شود. ما به سازمان لیگ اعلام کردیم چه باشگاه هایی در فوتسال بدهکار هستند و پنجره جابجایی شان تا تسویه مسدود خواهد شد. این موضوع هیچوقت رسانه ای نشد؛ صلاح هم نیست که رسانه ای شود. این یک بحثی بین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، باشگاه ها و نیز طلبکارانی است که این احکام را گرفته اند.

وی در واکنش به مصاحبه پیروانی بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: مگر شأن فدراسیون فوتبال کشور این است که به یک سمت یا یک شخص توجه داشته باشد. شأن فدراسیون سیاست گذاری است و باید این را واقعاً در عمل انجام دهد. شاید ما در کار رسانه ای ضعیف بودیم که نیامدیم دائم آن را گزارش بدهیم.

رئیس کمیته معین شرایط گفت: آیا در این مدت اسمی از باشگاه نساجی مازندران در این زمینه آورده شده است؟ اما دو هفته قبل پنجره باشگاه نساجی بسته بود؛ آمدند دیونشان را معین و تکیلف قطعی کردند؛ سپس پنجره شان باز شد. دقیقاً عین رفتاری که با باشگاه پرسپولیس داشتیم را با این تیم و نیز باشگاه تراکتور و ماشین سازی داشته ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1527

به "پاسخ نورشرق به ابهامات باز شدن پنجره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ نورشرق به ابهامات باز شدن پنجره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید