ویزای کانادا: ونکوور دهمین شهر برتر جهان در زمینه تعادل کار و زندگی

به گزارش شاتر عکاسی، بر اساس لیستی که روز چهارشنبه منتشر شد، ونکوور در رتبه دهم بهترین شهر دنیا بر حسب شاخص تعادل کار و زندگی جای گرفت. ونکوور تنها شهر آمریکای شمالی است که در میان 10 شهر برتر نهاده شد.

ویزای کانادا: ونکوور دهمین شهر برتر جهان در زمینه تعادل کار و زندگی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این رتبه بندی ها به وسیله شرکت Kisi، کمپانی امنیت اداری مبتی بر اپلیکیشن انجام شد.

شرکت Kisi گفت این شرکت 40 شهر را در سراسر جهان مورد ارزیابی قرار داده است. این شهرها بر اساس شرایط آن ها به اسم کلان شهرهای پرتقاضا و هم بر اساس مجموعه داده های کافی، قابل اطمینان و مناسب انتخاب شدند.

هر شهر بر اساس 20 معیار مربوط به تعادل کار و زندگی امتیازبندی شده است. این نمرات از مجموع امتیاز 100 و بر طبق معیارهای معین شده کسب شد.

ونکوور در مجموع 72.55 امتیاز را کسب کرد که درست کمی جلوتر از اتاوا که در رتبه 11 لیست نهاده شده است، جای گرفت. شهر هلسینکی در کشور فنلاند با کسب 100 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد.

شرکت Kisi اعلام کرد کسب امتیاز 100 به آن معنا نیست که آن شهر به لحاظ تعادل کار و زندگی کامل است و هیچ فضایی برای پیشرفت ندارد.

این شرکت بعلاوه اضافه نمود این به آن معناست که آن شهر نسبت به همه شهرهای این لیست، از برترین شرایط ممکن از نظر تعادل کار و زندگی برخوردار است.

بر طبق اظهار شرکت Kisi از جمله شاخص هایی که در این رده بندی مد نظر نهاده شد، ونکوور به ویژه در شاخص جامعه و نهادها- مانند دسترسی به مراقبت های بهداشتی و پذیرش اقلیت ها و افراد- و شاخص زیست پذیری شهر، که مبتنی بر تلفیقی از شاخص هاست، امتیازات مطلوبی کسب کرد.

ونکوور در شاخص شدت کار، امتیاز پایینی را کسب کرد. کارکنان در ونکوور روزهای تعطیل کمتری را نسبت به همتایان خود در شهرهای اروپایی دارند که در نهایت منجر به کاهش امتیاز کل شهر شد.

10 شهر برتر جهان در زمینه تعادل کار و زندگی

1. هلسینکی

2. مونیخ

3. اسلو

4. هامبورگ

5. استکهلم

6. برلین

7. زوریخ

8. بارسلونا

9. پاریس

10. ونکوور

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند موسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1751

به "ویزای کانادا: ونکوور دهمین شهر برتر جهان در زمینه تعادل کار و زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: ونکوور دهمین شهر برتر جهان در زمینه تعادل کار و زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید