هیئت والیبال هرمزگان در تایلند به مقام چهارم رسید

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران : مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهر ناخون تایلند با حضور 34 تیم از قاره آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید و نماینده هرمزگان در رده چهارم این مسابقات نهاده شد.

هیئت والیبال هرمزگان در تایلند به مقام چهارم رسید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، تیم والیبال ساحلی هرمزگان به مربیگری فریدون الهامی و بازیکنان رحمان رئوفی و بهمن سالمی در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهر ناخون تایلند حاضر شد.

تیم والیبال ساحلی هیئت هرمزگان که یکی از دو نماینده کشورمان در مسابقات والیبال ساحلی آسیا در تایلند می باشد در این رقابت ها عنوان چهارمی را از آن خود کرد.

نماینده ایران در این مسابقات در دیدار اول پیروز شد تیم میزبان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

در دومین دیدار شاگردان فریدون الهامی به مصاف مدعی قهرمانی و قهرمان دوره های قبل والیبال ساحلی یعنی استرالیا رفتند که در یک رقابت جذاب گیم اول را 21 بر 19 به سود خود به انتها دادند.

اما گیم دوم، ست طوفانی هرمزگانی ها بود.

دفاع بهمن سالمی و سرویس های رحمان رئوفی تیم استرالیا را به هم ریخت تا جایی که تیم والیبال ساحلی هیئت هرمزگان بعد از سال ها پیروز شد 21 بر 10 این تیم قدرتمند قاره اقیانوسیه را شکست دهد.

در سومین دیدار تیم والیبال ساحلی هرمزگان به دیدار هنگ کنگ رفت و درصورت پیروزی به عنوان سرگروه به دیدار بعد صعود می کرد.

در ست اول این بازی زوج رئوفی و سالمی که هماهنگ تر از روز نخست بودند 21 بر 15 پیروز شدند.

در گیم دوم تدابیر فریدون الهامی عرصه را برای هنگ کنگی ها سخت کرد و در نهایت تیم هیئت والیبال هرمزگان 21 بر 9 پیروز و در مجموع 2 بر صفر برنده شد تا با کسب 3 پیروزی مقتدرانه به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی گردد.

در این مرحله از مسابقات تیم هیئت والیبال با تیم هندوستان رقابت کرد.

هرمزگانی ها که 3 از پیروزی مرحله قبل انرژی گرفته بودند با روحیه مضاعف پا به زمین گذاشتند.

در گیم نخست تیم هیئت والیبال، برتر از حریف نشان داد و 21 بر 17 پیروز شد.

در ست دوم بازی رقابت دو تیم نزدیک تر شد. دو تیم کم اشتباه و با تمرکز بالا پا به پا پیش می رفتند تا این که فریدون الهامی مربی تیم هرمزگان با تغییر تاکتیک روند بازی را تغییر داد تا تیم هیئت والیبال 21 بر 19 برنده گردد.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم هیئت والیبال به دیدار تیم دوم استرالیا رفت.

نماینده کشورمان که در مرحله مقدماتی نماینده اول استرالیا را مغلوب نموده بود. با صلابت و روحیه خوب به استقبال دیدار با نماینده دوم استرالیا آمده بود.

در گیم نخست مسابقه رقابت نزدیک دو تیم هیجان بازی را از همان ابتدا به اوج رسانده بود. ضریب اشتباه بازیکنان به پایین ترین حد ممکن رسیده بود.

رقابتی که پوئن 21 نقطه انتهاش نبود. کوشش دو تیم در نهایت با پیروزی 25 بر 23 نماینده استرالیا همراه بود.

در ست دوم تدابیر فریدون الهامی جواب داد و با تغییر سیستم ورق بازی را به سود تیم هیئت والیبال هرمزگان برگرداند. رحمان رئوفی و بهمن سالمی در این گیم، بازی هماهنگ تری نسبت به ست قبلی ارائه کردند تا تیم هیئت والیبال هرمزگان در این ست 21 بر 14 پیروز گردد.

در ست سرنوشت ساز سوم مسابقه دیگر فرصتی برای اشتباه نبود. بازیکنان هوشیارتر از قبل و با دقت و تمرکز بیشتری به توپ ضربه می زدند.

جدال دو تیم تا پوئن 8 برابر پیش رفت.

این رقابت نزدیک تا پوئن 13 بر 12 ادامه داشت. دفاع زیبای رئوفی امتیاز 14 را برای هیئت والیبال به ارمغان آورد. تا بازی 14 بر 12 گردد.

در ادامه استرالیا پوئن 13 را کسب کرد و رالی آخر این مسابقه با اسپک زیبای سالمی سرانجام یافت تا تیم هیئت والیبال هرمزگان نماینده کشورمان در این مسابقات در یک دیدار نفسگیر و دیدنی حریف قدر خود را 2 بر 1 شکست دهد و به دور نیمه نهایی صعود نماید.

نماینده ایران در این مسابقات در نیمه نهایی با تیم قدرتمند قزاقستان(1) روبروشد. در این مسابقه که در زمین شماره یک مسابقات برگزار گردید تیم هیئت والیبال با تمام شایستگی های که داشت در رقابتی نزدیک نتیجه را در دو ست متوالی واگذار کرد تا راهی دیدار رده بندی گردد.

در دیدار رده بندی مسابقات نیز که مابین تیم های هیئت والیبال هرمزگان و قزاقستان(2) انجام پذیرفت.

تیم هیئت والیبال در ست اول با اختلاف نزدیک نتیجه را واگذار کرد.

در ست دوم کوشش زوج رئوفی و سالمی نتیجه را به سود هرمزگانی ها رقم زد تا نتیجه مسابقه در گیم سوم تعیین گردد.

در ست آخر مسابقه هر چند نماینده کشورمان نمایش خوبی را داشت اما در پوئن های حساس بخت با هرمزگا نی ها یار نبود و در نهایت تیم قزاقستان(2) پیروز و صندلی سوم را کسب کرد تا تیم هیئت والیبال در صندلی چهارم قرار گیرد.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم قطر که از دو بازیکن برزیل اصل در این مسابقات حضور پیدا نموده بود پیروز شد تیم قزاقستان(1) را مغلوب و به قهرمانی برسد.

تیم ارومیه نماینده دوم کشورمان در این مسابقات با فزونی برابر استرالیا(2) صندلی پنجم را کسب کرد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 401

به "هیئت والیبال هرمزگان در تایلند به مقام چهارم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت والیبال هرمزگان در تایلند به مقام چهارم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید