نام موسس گروه علی بابا از فهرست کارآفرینان برتر چین حذف شد

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران- جک ما، موسس گروه علی بابا از فهرست کارآفرینان برتر چین که توسط یک رسانه دولتی انتشار یافت، حذف شد تا بار دیگر مغضوب واقع شدن این میلیاردر چینی را تایید کند.

نام موسس گروه علی بابا از فهرست کارآفرینان برتر چین حذف شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در مقاله صفحه اول شانگهای سکیوریتیز نیوز نامی از این میلیاردر معروف برده نشد در عوض افرادی نظیر رن ژنگ فی از هواوی، لی جون از شرکت شیائومی و وانگ چوان فو از شرکت BYD برای نقشی که در اقتصاد این کشور داشته اند، مورد تمجید قرار گرفتند.

این مقاله روز سه شنبه همزمان با اعلام درآمدهای سه ماهه گروه علی بابا منتشر شد.

دلیل مغضوب واقع شدن جک ما به سخنرانی 24 اکتبر وی برمی شود که در آن از سیستم رگولاتوری چین به شدت انتقاد نموده بود. این انتقاد به توقف عرضه اولیه عمومی سهام گروه آنت به ارزش 37 میلیارد دلار منجر شد.

رگولاتورهای چین از آن موقع تحقیقات ضد انحصارطلبی علیه علی بابا راه انداخته اند و مقررات سخت گیرانه تری را برای گروه آنت آنالیز نموده اند.

جک ما که همواره در صحنه بود، متعاقب وقایع مذکور به مدت سه ماه دیده نشد و شایعاتی درباره ناپدید شدن وی به راه افتاد. وی ماه گذشته در یک ویدیوی 50 ثانیه ای ظاهر شد.

ایسنا نوشت: بر اساس گزارش رویترز، نشریه شانگهای سکیوریتیز نیوز در گزارش خود نوشته بود اگرچه بعضی از کارآفرینانی که زمانی تحسین نموده بود، در کوشش برای گسستن از سیستم مالی قدیمی و محکم، مانند قهرمانان بی پروا عمل کردند اما اکنون گروهی از شرکتهایی را راهنمایی می نمایند که به مقررات توسعه عمل نموده و تابع مقررات بازار هستند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1480

به "نام موسس گروه علی بابا از فهرست کارآفرینان برتر چین حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام موسس گروه علی بابا از فهرست کارآفرینان برتر چین حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید