مهر تأیید کمیته داوران کشتی بر قضاوت&zwnjهای پراشتباه لیگ برتر

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، اشتباهات مکرر و واضح داوران در قضاوت پیکارهای دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باعث انتقاد بسیاری از مسئولان تیم های شرکت کننده شد. اشتباهاتی که حتی به تغییر نتیجه چند کشتی حساس و سرنوشت ساز منتهی شد و پای رئیس فدراسیون کشتی را هم برای حل و فصل این شرایط نابسامان وسط کشید.

مهر تأیید کمیته داوران کشتی بر قضاوت&zwnjهای پراشتباه لیگ برتر

به همین دلیل علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به این موضوع واکنش نشان داد و با تذکر جدی به سرپرست کمیته داوران، خواهان رسیدگی به شکایت تیم ها و رسیدگی قاطع به اتفاقات حاشیه ای لیگ شد. محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی هم اعلام نمود تیم سه نفره ای از داوران باتجربه، عهده دار آنالیز نحوه قضاوت کشتی های جنجالی و پراشتباه شده اند تا این اتفاقات با رعایت انصاف و عدالت به پایان برسد.

از سوی دیگر محمد مصلایی پور، سرپرست کمیته داوران فدراسیون کشتی نیز در واکنش به موج گسترده انتقاد از عملکرد این کمیته، قضاوت های اجرا شده در لیگ برتر را ضعیف و پرانتقاد خواند.

وی با تأیید قضاوت های پرانتقاد در لیگ کشتی و قبول اشتباهات در این مسابقات صراحتاً اعلام نمود: داوری ها برای من هم راضی کننده نبود و قبول دارم داوران ما آن طور که باید قضاوت نکردند، اما باید پذیرفت چون مدتهاست مسابقه ای برگزار نشده، داوران هم نزدیک به یکسال از عرصه قضاوت دور بودند.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاد از چیدمان داوران لیگ برتر نیز تاکید نمود: نظام نامه ای داریم که بر اساس آن مجبوریم از همه داوران در مسابقات استفاده کنیم. البته این موضوع که باید از تمامی پتانسیل داوران استفاده کنیم با نظر رئیس فدراسیون فعلاً منتفی شد تا در ادامه لیگ برتر از داوران با تجربه تر استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1374

به "مهر تأیید کمیته داوران کشتی بر قضاوت&zwnjهای پراشتباه لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر تأیید کمیته داوران کشتی بر قضاوت&zwnjهای پراشتباه لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید