مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

به گزارش شاتر عکاسی، شهر پارتیشن یکی از برترین اجرا کنندگان پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار در کشور است. پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار با هم تفاوت هایی دارند. با مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس، پارتیشن شیشه ای با کاربرد مدنظر خود را سفارش دهید.

مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

کمبود فضا در دفاتر کاری و بعلاوه افزایش هزینه بازسازی ساختمان ها موجب شده است که امروزه استقبال استفاده از پارتیشن شیشه ای به اندازه قابل توجهی بالاتر رود. همانگونه که میدانید از میان انواع پارتیشن که برای فضاسازی در محیط های مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند، پارتیشن های شیشه ای محبوبیت ویژه ای کسب نموده است. پارتیشن های شیشه ای به صورت فریم دار و بدون فریم طراحی و اجرا می شوند. با هدف بهینه سازی فضای موجود، مجموعه شهر پارتیشن امروزه با اجرای انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار به خوبی می تواند فضا مدنظر شما را با طراحی مدرن آراسته نماید. چنانچه قصد اجرای پارتیشن شیشه ای فریم دار یا فریم لس را دارید، می توانید به تیم شهر پارتیشن اعتماد کنید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست

نوع طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس به شکلی است که از قاب های نازک در بین شیشه ها و در اطراف آن استفاده می گردد، به گونه ای که افراد آن را به عنوان پارتیشن شیشه ای بدون فریم می شناسند. برای اجرای این پارتیشن احتیاج است که شیشه ها را به زمین و سقف به شکل روکار و توکار متصل کرد. علاوه بر این با بهره گیری از جدیدترین استانداردها یاری می نماید تا بتوان برای نصب پارتیشن فریم لس از شیشه های دوجداره و تک جداره نیز یاری گرفت. ظاهر بسیار زیبای پارتیشن شیشه ای فریم لس این امکان را فراهم نموده است تا بتوانید برای زیبا سازی دکوراسیون دفاتر اداری از راهکاری منحصر به فرد و مدرن یاری بگیرید. این مدل از پارتیشن شیشه ای با توجه به سادگی و زیبایی خاصی که دارد، سازگاری بالایی با هر نوع دکوراسیون داخلی دارد، به همین دلیل چنانچه در پی فضا سازی در دفاتر اداری خود هستید یا قصد دارید منزل خود را به صورت مدرن تقسیم بندی کنید، توصیه ما به شما سفارش پارتیشن شیشه ای فریم لس خواهد بود.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

نوع طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای فریم دار به شکلی است که شیشه به وسیله یک قاب و فریم ضخیم، مورد محافظت قرار می گیرد. پارتیشن های شیشه ای فریم دار عایق بی نظیری در برابر صدا هستند. با توجه به این شرایط توصیه ما به شما این است برای فضاسازی اتاق های جلسات و کنفرانس که احتیاج دارید در آن جا سکوت برقرار باشد، از پارتیشن فریم دار یاری بگیرید. به لحاظ سبک کاری پارتیشن شیشه ای فریم دار شباهت زیادی به سبک کلاسیک دارد، به همین دلیل اگر در پی مدرن سازی فضاهای داخلی هستید، بهتر است به سراغ پارتیشن های فریم لس بروید. شما می توانید انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای فریم دار را در مدل های تک جداره و دوجداره به تیم متخصص شهر پارتیشن سفارش دهید.

تفاوت پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس

مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس به شما نکات مختلفی را نمایان می نماید. پارتیشن های فریم دار و فریم لس هر دو می توانند نقش بسزایی در فضاسازی اداره ها و محیط های مختلف داشته باشند. با توجه به این که پارتیشن اداری فریم لس ظرافت خاصی دارد، در مقایسه با پارتیشن شیشه ای فریم دار از مقاومت کمتری برخوردار است. در واقع استحکام بسیار بالای پارتیشن شیشه ای فریم دار، نصب آن را در فضاهای مختلف مطمئن تر و کم خطرتر می نماید. به واسطه این که بخش زیادی از پارتیشن های شیشه ای فریم دار از شیشه های دو جداره ساخته می شوند، می توانند برای حفظ دمای فضای داخل و بعلاوه ایجاد حریم خصوصی گزینه ای مطمئن تر باشند. استفاده از پارتیشن های دو جداره در هر دو مدل فریم دار و فریم لس یاری می نماید تا بتوانید برای صرفه جویی در مصرف انرژی از راهکاری مناسب یاری بگیرید.

با توجه به حذف استفاده از فریم های آلومینیومی و فلزی در پارتیشن شیشه ای فریم لس، قیمت آن کمتر از پارتیشن شیشه ای فریم دار است. مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس از لحاظ زیبایی نیز نشان می دهد که مدل بدون قاب یا فریم لس می تواند برای مدلسازی و زیبا کردن محیط داخلی گزینه ای مناسب تر باشد.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم دار در دفاتر کاری و… مرسوم شده است. استفاده از این نوع پارتیشن حس خاص بودن محیط را برای افراد تداعی می نماید. این نوع پارتیشن در مقابل سایر پارتیشن شیشه ای دارای استحکام و جذابیت زیادی است. آنالیز مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار نشان می دهد که استفاده از آن می تواند سازه ای بسیار مستحکم نسبت به پارتیشن فریم لس برای شما به همراه داشته باشد. علاوه بر این با توجه به سبک کلاسیک پارتیشن شیشه ای فریم دار، گزینه ای بی نظیر برای فضاسازی در دفاتر کاری خواهد بود. استحکام بسیار بالا و مقاومت پارتیشن شیشه ای فریم دار این امکان را می دهد که برای فضاسازی در محیط های پر رفت و آمد و شلوغ بتوانید از راهکاری مناسب یاری بگیرید. اگر در پی عایق بندی صدا در محیط های کاری هستید، این مدل از جداکننده های شیشه ای گزینه ای قابل توجه تر هستند. افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی یکی دیگر از مزیت های استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم دار است، بعلاوه نصب سریع و بدون کثیف کاری های تغییر دکوراسیون نیز از مزایای این نوع پارتیشن است.

حال که با پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار و تفاوت های آن ها باهم آشنا شدید، پارتیشن شیشه ای مدنظر خود را به طراح و مجری پارتیشن شیشه ای، شهر پارتیشن سفارش دهید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2183

به "مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید