مرکز اسناد توسعه کردستان راه اندازی می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، حسین فیروزی شامگاه یکشنبه در جلسه کانون تخصصی اقتصادی مرکز هم اندیشی توسعه استان کردستان، از راه اندازی مرکز اسناد توسعه کردستان خبرداد و اظهارداشت: این مرکز با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایجاد می گردد تا منبعی معتبر برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه توسعه استان باشد.

مرکز اسناد توسعه کردستان راه اندازی می گردد

وی با تاکید بر اهمیت توجه و استفاده از مزیت های استان در برنامه ریزی توسعه، پیوند میان کانون تخصصی اقتصادی مرکز هم اندیشی توسعه کردستان با ادارات و سازمان های استان را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: وجود طرح های مطالعه شده و آماده ارائه به سرمایه گذاران می تواند روند سرمایه گذاری را تسهیل و تسریع کند.

حسین فیروزی با بیان اینکه تشکیل مجدد جلسات کانون تخصصی اقتصادی مرکز هم اندیشی توسعه کردستان می تواند در برنامه ریزی توسعه استان و شناسایی مزیت های کردستان تاثیرگذار باشد، یادآور شد: برگزاری همایش سرمایه گذاری با حضور نمایندگان بخش خصوصی، سرمایه گذاران و مدیران و کارشناسان ادارات لازم است و این همایش می تواند در راستای تشویق و تبلیغ سرمایه گذاری در کردستان، حائز اهمیت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 80

به "مرکز اسناد توسعه کردستان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز اسناد توسعه کردستان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید