مدرسه پاییزی مغز و شناخت از 25 آبان برگزار می شود

به گزارش شاتر عکاسی، تهران میزبان هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت برای دبیران و اعضای انجمن های علمی و دانشجویی می شود.

مدرسه پاییزی مغز و شناخت از 25 آبان برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت برای دبیران و اعضای انجمن های علمی و دانشجویی در تهران برگزار خواهد شد.

این مدرسه با هدف ایجاد فرصت و بستر های لازم برای آشنایی هرچه بیش تر با حوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب و همچنین ارتقای سرمایه های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

ارتقای سرمایه شناختی و کارآفرینی و نوآوری در علوم اعصاب شناختی از محور های هفتمین مدرسه پاییزی مغز و شناخت است که از 25 آبان ماه سال جاری به مدت پنج روز توسط انجمن علوم اعصاب و با همکاری کلینیک مغز و شناخت برپا می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی به منظور ترویج و گسترش حوزه های علوم شناختی در فضا های آموزشی و مراکز دانشگاهی، تلاش می کند با حمایت از برگزاری مدرسه های علمی فرصت های لازم در امر ترویج، گسترش، تحقیق و شناخت در حوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب فراهم کند تا زمینه برای تشویق و ترغیب نوجوانان، جوانان، دبیران و اعضای انجمن های علمی - دانشجویی جهت فعالیت در حوزه های علوم شناختی و علوم اعصاب در سطح کشور مهیا شود.

در این دوره از مدرسه مباحث مداخلات شناختی در اختلالات نورولوژی و روانپزشکی، آشنایی با استارتاپ های حوزه علوم شناختی، زیست بوم کارآفرینی در این حوزه، آشنایی با ابزار های ارزیابی، ثبت کارکرد و تحریک مغزی، آشنایی با روش های نقشه برداری مغز انسان، توان بخشی و ارتقای کارکرد های شناختی، تشریح عملی مغز انسان، اقتصاد شناختی و نورو مارکتینگ مطرح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 561

به "مدرسه پاییزی مغز و شناخت از 25 آبان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه پاییزی مغز و شناخت از 25 آبان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید