مدارس هفته اول مهرماه باز هستند

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته اول مهر مدارس دایر هستند البته با توجه به همزمانی با ایام پایانی ماه صفر ممکن است بعضی خانواده ها به سفر به ویژه زیارت رفته باشند بنابراین مدیران مدارس برای آن ها غیبت محسوب نکنند.

مدارس هفته اول مهرماه باز هستند

به گزارش تسنیم، شنبه دوم مهر شروع سال تحصیلی تازه برای 16 میلیون دانش آموز کشورمان است؛ به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش سال جاری آموزش ها به صورت حضوری برقرار است.

با توجه به تعطیلات هفته نخست مهر بعضی خانواده ها درباره تعطیلی یا دایر بودن مدارس ابهاماتی دارند.

بعلاوه پیش از این، محسن منصوری استاندار تهران گفته بود، ساعت کار مدارس و ادارات از اول مهر تغییر می نماید، ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه 7:30 و مقاطع ابتدایی شهر تهران 8:30 در نظر گرفته شده است، این مصوبات برای مهر ماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود.

شروع ساعت فعالیت مدارس ابتدایی شهر تهران از سؤالات و ابهامات دیگر خانواده ها است که هنوز در این باره از سوی آموزش و پرورش شهر تهران اطلاع رسانی دقیقی انجام نشده و خانواده هایی که دانش آموز دبستانی دارند، نمی دانند ساعت فعالیت مدرسه 7:30 صبح است یا 8:30.

محمد مهدی کاظمی؛ رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس در هفته اول مهر گفت: تمام مدارس از روز شنبه دوم مهر فعالیت خود را به صورت حضوری شروع می نمایند و آموزش در هفته نخست مهر برقرار است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات هفته نخست مهر و همزمانی با ایام پایانی ماه صفر، ممکن است بعضی خانواده ها به مسافرت رفته باشند به همین علت مدیران مدارس مختارند اگر دانش آموزی به سفر رفته بود با او همکاری نموده و غیبت محسوب ننمایند.

کاظمی درباره اینکه بعضی مدارس دانش آموزان را گروه بندی نموده تا یک روز در میان به مدرسه بیایند، بیان نمود: این کار غیرقانونی است و سال جاری آموزش کامل است.

رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش درباره شروع ساعت فعالیت مدارس ابتدایی شهر تهران از 8:30 صبح گفت: این موضوع باید از سوی آموزش و پرورش شهر تهران تعیین و اطلاع رسانی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2155

به "مدارس هفته اول مهرماه باز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس هفته اول مهرماه باز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید