محورهای روستایی بخش الموت لکه گیری و روکش آسفالت شد

به گزارش شاتر عکاسی، مهدی غلامی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص ایمن سازی جاده های استان گفت: برای تردد آسان و روان محورهای مواصلاتی استان بویژه در مناطق کوهستانی عملیات مرمت و روکش در طول سال انجام می گردد.

محورهای روستایی بخش الموت لکه گیری و روکش آسفالت شد

وی اضافه نمود: راه الموت به دلیل موقعیت کوهستانی از اهمیت ویژه ای برای مرمت و لکه گیری برخوردار است و این عملیات باید همواره مورد توجه باشد تا حادثه ای رخ ندهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت از بکارگیری 80 تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش محورهای روستایی بخش الموت اطلاع داد و یادآورشد: در مرداد ماه سال جاری اقدامات لازم راهداری در محورهای مواصلاتی بخش الموت اجرا شده است.

غلامی گفت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها به طول 129 هزار متر مربع، مصرف 80 تن آسفالت برای لکه گیری و روکش، تنقیه پاکسازی شش دستگاه پل و آب رو، قنو زنی 158 کیلومتر و تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی به مسافت 42 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام گردیده توسط راهداری بخش الموت است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت توضیح داد: ریزش برداری به حجم 67 هزار متر مکعب، شانه سازی در حجم 6300 متر مکعب، انسداد راه های غیر مجاز در مسیر ورود به آزاد راهها 5 مورد، خاکریزی دهانه 5 پل و تهیه و نصب 11 تابلو از دیگر عملیات انجام گردیده است.

وی گفت: پاکسازی سطح جاده از سنگ در 240 مورد، لایروبی جوی، جدول و زهکش به میزان 158 هزار مترمربع، جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات در حجم 300 متر مکعب از اقدامات انجام گردیده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت برای ایمن سازی جاده هاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 39

به "محورهای روستایی بخش الموت لکه گیری و روکش آسفالت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای روستایی بخش الموت لکه گیری و روکش آسفالت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید