محمدرضا هاشمیان: هیچ شواهدی از آمبولی در علی انصاریان دیده نمی گردد

به گزارش شاتر عکاسی، پزشم معالج علی انصاریان گفت: شب گذشته حدود ساعت 8 ایشان دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس می شوند.

محمدرضا هاشمیان: هیچ شواهدی از آمبولی در علی انصاریان دیده نمی گردد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدرضا هاشمیان گفت: بیماری کووید 19 شدت بسیاری در ایشان داشت. سی تی اسکن ایشان نواحی قائده ریه را در بر گرفته بود در سمت راست ریه ایشان فیبروز تشکیل شده بود و ایشان به بیمارستان فرهیختگن مراجعه می نمایند و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند.

هاشیمان افزود: بعد از دو روز تهویه مکانیکی غیرتهاجمی برای ایشان آغاز می گردد. روز گذشته شرایط نسبتا پایداری با تهویه غیرتهاجمی داشتند. اگر این تهویه برای ایشان برقرار نمی شد، از نظر اکسیژن رسانی ریه کارایی نداشت.

هاشمیان گفت: شب گذشته حدود ساعت 8 ایشان دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس می شوند. راهی هم جز اقدام تهاجمی برای ایشان و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی وجود نداشت. عکس های ریه ای که بلافاصله از ایشان کرفته شد، جالب نبود. امروز عکس ها از دیشب بهتر است اما شرایط کمی پیچیده است.

پرزشک معالج علی انصاریان گفت: ایشان هیچگونه شواهدی از مسائل قلبی ندارند و آمبولی و یا لخته خون در شریان ریوی ندارند. اندام های دیگر هم دچار لخته نبودند. البته عفونت های دیگری هم در کار هستند و دچار ویروس دیگری هستند و آن را در روزهای گذشته درمان کردیم.

هاشمیان افزود: داروهایی که برای دیگر بیماران کرونایی در ایران استفاده می گردد، برای ایشان هم استفاده شده است. داروها، فشار خون را افزایش می دهند و امیدواریم نقایصی در دیگر ارکان ها اتفاق نیفتد. لاجرم اگر اکسیژن رسانی بالا بیاید، شرایط خوب است در غیر این صورت شرایط بسیار خطرناک خواهد شد.

هاشمیان در سرانجام گفت: ایشان افزایش ضربان قلب داشتند و از دیشب شدت بیشتری کرفته است اما خدا را شکر آمبولی ریه نداشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1485

به "محمدرضا هاشمیان: هیچ شواهدی از آمبولی در علی انصاریان دیده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا هاشمیان: هیچ شواهدی از آمبولی در علی انصاریان دیده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید