لیگ برتر انگلیس، آغاز رؤیایی رونالدو در منچستریونایتد با 2 گل، پیروزی منچسترسیتی و انتها باخت های متوالی آرسنال

به گزارش شاتر عکاسی، بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی تیم فوتبال منچستریونایتد با گل های ستاره پرتغالی نو این تیم و ثبت 3 امتیاز در کارنامه آرسنال و منچسترسیتی دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس، آغاز رؤیایی رونالدو در منچستریونایتد با 2 گل، پیروزی منچسترسیتی و انتها باخت های متوالی آرسنال

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های روز نخست از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 18 به وقت تهران 6 بازی همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم پس از بازگشتش به اولدترافورد، میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 4 بر یک را شکست داد.

در این بازی کریستیانو رونالدو که از ابتدا تا پایان در میدان بود، دو بار، ابتدا در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه اول و سپس در دقیقه 62 گلزنی کرد. هموطن او برونو فرناندز در دقیقه 80 سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند. آخرین گل من یونایتد را هم جسی لینگارد در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم زد. خاویر مانکیو هم در دقیقه 56 تنها گل نیوکاسل را زد.

در بازی همزمان منچسترسیتی با تک گل دقیقه 62 برونو سیلوا میزبان خود لسترسیتی را شکست داد. بعلاوه آرسنال هم پس از سه شکست متوالی بالاخره رنگ پیروزی را در فصل نو دید و با تک گل دقیقه 66 اوبامیانگ میهمانش نوریچ را شکست داد و اولین برد خود را کسب کرد. تیم برنتفورد هم که در دیداری خانگی مقابل برایتون قرار گرفته بود با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. در این بازی که سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد نیمکت نشین بود، لئوناردو تروسارد تنها گل برایتون را زد.

در دو بازی دیگر مصاف خانگی ساوتهمپتون با وستهام بدون گل پایان یافت و ولورهمپتون با نتیجه 2 بر صفر بر میزبانش واتفورد غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران چلسی میزبان استون ویلا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1799

به "لیگ برتر انگلیس، آغاز رؤیایی رونالدو در منچستریونایتد با 2 گل، پیروزی منچسترسیتی و انتها باخت های متوالی آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، آغاز رؤیایی رونالدو در منچستریونایتد با 2 گل، پیروزی منچسترسیتی و انتها باخت های متوالی آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید