لطف بزرگی که رئال مادرید فقط به رونالدو کرد! خبرنگاران

به گزارش شاتر عکاسی، باشگاه رئال مادرید امتیاز منحصر به فردی برای کریستیانو رونالدو قائل شده است.

لطف بزرگی که رئال مادرید فقط به رونالدو کرد! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره های عظیم دنیای فوتبال در یک دهه اخیر مسائل مالیاتی فراوانی را چشیده و بارها توسط دادگاه های کشورهای مختلف محکوم شده اند. پرونده مالیاتی کریستیانو رونالدو حواشی فراوانی داشت و حتی بارها باعث احضار این بازیکن به دادگاه هم شد، اما حالا نشریع فوتبال لیکس فاش کرد که رئال مادرید به این ستاره پرتغالی تضمین داده هیچ تهدیدی در خصوص دستمزد هنگفت او در مادرید وجود نخواهد داشت.

در واقع رئال مادرید در گذشته طی ارسال دو فقره نامه به کریستیانو رونالدو تضمین داده فارغ از هر تصمیمی که دادگاه و اداره مالیات اسپانیا بگیرند، این باشگاه به ستاره پرتغالی حقوق خالص او را به طور تمام و کمال پرداخت خواهد نمود. البته طبق قانون کار در اسپانیا اعطای این چنین مزایایی به کارمندان ممنوع است و در واقع رئال مادرید این کار را به صورت غیرعلنی انجام داده است.

جالب اینجاست رئال مادرید تنها حاضر شده برای کریستیانو رونالدو چنین امتیاز ویژه ای در نظر بگیرد. فوتبال لیکس در ادامه مدعی شد به عنوان مثال گرت بیل نیز خواستار دریافت چنین نامه ای از مدیران باشگاه اسپانیایی شده، اما آنها از اختصاص دادن چنین امتیازی به ستاره ولزی امتناع ورزیده اند.

لازم به یادآوری است که کریستیانو رونالدو به دلیل فرار از پرداخت مالیات بین سالهای 2010 و 2014 و به جرم چهار فقره کلاهبرداری مالیاتی در سال 2019 و در زمان حضور در یوونتوس گناهکار شناخته شده بود. این مهاجم پرتغالی توسط دادگاه بند 17 دادگاه استانی مادرید به 23 ماه حبس تعیزی و 19 میلیون یورو جریمه نقدی محکوم شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1522

به "لطف بزرگی که رئال مادرید فقط به رونالدو کرد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف بزرگی که رئال مادرید فقط به رونالدو کرد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید