هواداران لیدی گاگا علیه تام هاردی وارد بازی شدند

به گزارش شاتر عکاسی، فیلم ونوم ساخته روبن فلیشر تازه چند روزی است که اکران گردیده. یکی از فیلم های مهم فصل پاییز که خیلی ها منتظر دیدنش بودند. یک فیلم اکشن ترسناک علمی-تخیلی با بازی تام هاردی و میشل ویلیامز که داستان مردی به نام ادی بروک است که نیروهای فرا انسانی پیدا نموده و می خواهد آن بخش از نیروهایش به نام ونوم را آزاد کند تا بتواند زندگی اش را نجات بدهد. از طرف دیگر فیلم ستاره ای متولد می گردد ساخته بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا هم در صف اکران پاییزی است.

هواداران لیدی گاگا علیه تام هاردی وارد بازی شدند

ماجرا از اینجا شروع می گردد که دو روز دیگر یعنی پنجم اکتبر افتتاحیه هر دو فیلم ونوم و ستاره ای متولد می گردد است. علیرغم اینکه ستاره ای متولد می گردد که نقش قهرمانش را لیدی گاگا بازی می نماید تا همین الان با حضور در جشنواره ها درخشان عمل نموده و همه نقدهای حول و حوش فیلم مثبت است و حتی در سایت راتن تومیتوز 95 درصد امتیاز مثبت از منتقدان گرفته اما همچنان هواداران لیدی گاگا نگران موفقیت فیلم هستند. آنها می خواهند مطمئن شوند که فیلم در روز افتتاحیه اش به اندازه یا حتی بیشتر از ونوم توجه ها را به خودش جلب می نماید.

در حالی که شبکه های اجتماعی برای فیلم ابرقهرمانی ونوم که فرش قرمزش روز دوشنبه برگزار گردید سنگ تمام گذاشتند برخی کاربران توییتر متوجه شدند که در این شبکه اجتماعی نقدهای منفی درباره فیلم ونوم گذاشته می گردد که عجیب بنظر می رسند. عجیب از این نظر که بخش زیادی از این منتقدان که نظر منفی داشتند از کلماتی مشابه هم برای توصیف فیلم استفاده نموده بودند. یکی از توییت ها که بنظر می رسید چندین بار کپی و بازنشر گردیده این بود: من بزرگترین هوادار مارول هستم اما همین الان فیلم ونوم را دیدم و واقعا چیزی ندارم که بگویم.

در جست وجوی اکانت های جعلی که توییت های منفی درباره فیلم ونوم گذاشته بودند توییتی کشف شد که کاربری نوشته بود: ما هواداران لیدی گاگا هستیم که حساب های کاربری جعلی ایجاد کردیم تا افتتاحیه فیلم ونوم را به گند بکشیم. هر دو فیلم در یک روز پخش می شوند درنتیجه ما مخاطبان سینما را برای فیلم خودمان یعنی ستاره ای متولد می گردد می خواهیم.

در حالی که نقدهای رسمی فیلم ونوم هنوز منتشر نگردیده است هواداران کمیک بوک سونی از تاکتیک مشابهی برای مبارزه در توییتر استفاده نموده اند.

کمپانی های برادران وارنر و سونی که پشت فیلم های ستاره ای متولد می گردد و ونوم قرار دارند هنوز به این حاشیه ها واکنشی نشان نداده اند.

تحلیلگران می گویند که بازی باکس آفیس را فیلم ونوم با افتتاحیه 65 میلیون دلاری خواهد برد در حالی که در مقابل ستاره ای متولد می گردد احتمالا با فروش 20 میلیون دلاری کارش را شروع می نماید اما واقعیت اینجاست که اوضاع به این سیاهی و سفیدی که هواداران فیلم ها تصور می نمایند نیست چون اساسا مخاطبان این دو فیلم با هم تفاوت دارند و هدف گیری این فیلم های هم متفاوت است.

ستاره ای متولد می گردد بازسازی یک داستان کلاسیک است که چشم به فصل جوایز دارد. داستان خواننده جوانی که به یاری یک خواننده کهنه کار الکلی رو به افول تبدیل به ستاره می گردد.

در عوض فیلم ابرقهرمانی ونوم به جدول فروش امید دارد.

منبع: variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 61

به "هواداران لیدی گاگا علیه تام هاردی وارد بازی شدند" امتیاز دهید

4 کاربر به "هواداران لیدی گاگا علیه تام هاردی وارد بازی شدند" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران لیدی گاگا علیه تام هاردی وارد بازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید