شیوع پدیده عجیب عزا و عروسی زیرزمینی در کرمانشاه!

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/کرمانشاه کرونا حالا چند ماهی است مهمان ما شده و آنطور که تعیین است حالا حالاها قصد رفتن ندارد و همین انتها مبهم بیماری موجب شده تا افرادی که کار خیر دارند معطل نکرده و مراسم عروسی خود را برگزار نمایند، مراسمی که به دلیل تعطیلی تالارها حالا مخفیانه در زیرزمین و پارکینگ و باغ و... برگزار می گردد.

شیوع پدیده عجیب عزا و عروسی زیرزمینی در کرمانشاه!

برگزاری این مراسم که با تجمع جمع زیادی از مدعوین همراه است، عمل آن را به کانون خطرناک شیوع کرونا تبدیل نموده است، مراسماتی که متاسفانه محدود به عروسی نبوده و حالا بسیاری عزاداری متوفیان هم بصورت مخفیانه در اماکن مختلف برگزار می گردد.

مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه در جلسه امروز (27 خرداد) ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به استمرار سیر صعودی کرونا در استان، گفت: متاسفانه بعضی رفتارها در سطح جامعه به شیوع بیماری دامن زده که از جمله آن برگزاری مراسم عزا و عروسی مخفیانه است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل کنترل بیماری کرونا فعالیت تالارها تعطیل است، اما شاهد پدیده عزا و عروسی زیرزمینی هستیم و متاسفانه مردم بصورت مخفیانه اقدام به برگزاری این مراسم می نمایند که خطر انتقال کرونا را تشدید می نماید.

بهرام نژاد توضیح داد: برگزاری چنین مراسمی نشان می دهد مردم چندان که باید خطر کرونا را جدی نگرفته اند و این امر می طلبد رسانه ها و صدا و سیما بیش از هر زمان دیگری در این زمینه آموزش و اطلاع رسانی داشته باشند.

وی به شلوغی مطب پزشکان هم اشاره نمود و اضافه کرد: عمده پزشکان با مراجعات بسیار بیماران روبرو هستند و از طرفی نیمی از بیماران مراجعه نماینده به مطب پزشکان از ماسک استفاده نمی نمایند. بعضی هم برای کارهای غیرضروری پزشکی مراجعه دارند که این موضوع باید ساماندهی گردد.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه به ازدحام و شلوغی مراکز 16 ساعته استان هم اشاره نمود واضافه کرد: استقبال مردم در مراجعه به این مراکز جهت تست کرونا بالا است و برای خدمات رسانی بهتر یا باید تعداد این مراکز افزایش داده شده و یا تعداد تست های صورت گرفته در این مراکز بیشتر گردد.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج خودمراقبتی در سطح جامعه گفت: در کنار این خودمراقبتی باید خودنظارتی هم در سطح دستگاه های اجرایی ترویج گردد و هر دستگاه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مجموعه خود نظارت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1078

به "شیوع پدیده عجیب عزا و عروسی زیرزمینی در کرمانشاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع پدیده عجیب عزا و عروسی زیرزمینی در کرمانشاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید