سنترال پارک نیویورک ، کارهایی که باید در این پارک انجام داد

به گزارش شاتر عکاسی، سنترال پارک نیویورک یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پارک های عمومی در منهتن شهر نیویورک است. مساحت این پارک 840 هکتار است و از بین خیابان های 59 و 110 تا بین خیابان های پنجم و هشتم امتداد دارد.

سنترال پارک نیویورک ، کارهایی که باید در این پارک انجام داد

این پارک یکی از اولین پارک های آمریکایی بود که طراحی و آن بر اساس تکنیک معماری منظر انجام شد. سنترال پارک معروف نیویورک در تعداد زیادی از فیلم ها و سریال های هالیوودی وجود دارد و باعث محبوبیت آن در بین مردم دنیا شده است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی این پارک بپردازیم و با جاذبه های آن آشنا شویم.

عصر طلایی برای دزدان دریایی تمام شده است؟

تاریخچه سنترال پارک نیویورک

در دهه 1840، شهرنشینی روزافزون منهتن، ویلیام کالن برایانت، ویراستار و شاعر و بعلاوه اندرو جکسون داونینگ که معمار منظر بود را بر آن داشت تا خواهان احداث یک پارک بزرگ در جزیره شوند.

آن ها موردحمایت قرار گرفتند و در سال 1865 بیشتر زمین فعلی پارک خریداری شد. پاک سازی سایت از سال 1875 شروع شد. در طی احداث این پارک تعداد بی شماری درخت کاشته شد؛ سیستم آبرسانی گذاشته و بعلاوه پل ها و جاده های زیادی احداث شد.

بازگشایی سنترال پارک نیویورک

سنترال پارک نیویورک به طور رسمی در سال 1876 افتتاح شد و هنوز هم یکی از بزرگ ترین دستاوردها در محوطه سازی مصنوعی است. سطح زمین و پوشش گیاهی پارک بسیار متنوع می باشد. این پارک تقریباً در هر نقطه ای از آن که پیاده روی کنید چشم اندازهای جالبی دارد.

موزه هنر متروپولیتن در این پارک و رو به خیابان پنجم است. بعلاوه یک زمین اسکیت روی یخ، سه دریاچه کوچک، یک تئاتر در فضای باز، زمین های ورزشی و بازی بچه ها و چشمه در این فضا پخش شده است.

این پارک دارای مسیرهای پیاده روی متعدد و مسیرهای دوچرخه سواری است که چندین جاده از آن عبور می نماید.

درباره اولین گذرنامه دنیا اطلاعات بدست بیاورید.

کارهایی که می توان در سنترال پارک نیویورک انجام داد

مشهورترین پارک نیویورک موردعلاقه مردم محلی است که در پی فضایی آرام، آفتاب گرفتن، راه رفتن با سگ و بسیاری موارد دیگر هستند. اما این پارک دارای جاذبه های مختلفی است که باعث خوشحالی گردشگران می گردد. در این بخش به بیان سه مکان برجسته برای لذت بردن بیشتر از سنترال پارک می پردازیم:

1- اجاره یک قایق در دریاچه

سنترال پارک دارای یک دریاچه است که یکی از برترین مکان تماشای است و هیچ بازدیدکننده ای نباید قایقرانی در آب های آنجا را از دست دهد.

2- تماشا حیوانات

علاوه بر باغ وحش اصلی سنترال پارک و باغ وحش بچه ها، پناهگاه طبیعت هلت نیز وجود دارد. شما می توانید به صورت آنلاین برنامه های تورهای راهنمای آن را آنالیز کنید زیرا امکان بازدید تنهایی از این مکان وجود ندارد.

3- پیست اسکیت ولمن

اگر در ماه های سردتر به نیویورک سفر می کنید، از حضور در پارک و فضای باز دوری نکنید. پیست اسکیت روی یخ سنترال پارک به یکی از شاخص ترین جاذبه های زمستانی این شهر تبدیل شده است.

جمع بندی

سنترال پارک یکی از مشهورترین جاذبه های شهر نیویورک با فضای سبز 843 هکتاری موردعلاقه اهالی نیویورک و گردشگران است. شما می توانید برای ورزش، غذا خوردن، رفتن به باغ وحش و موارد دیگر از این مکان مجذوب کننده تماشا کنید.

تقریباً هرکس تصور مثبتی از سنترال پارک دارد اما هیچ کس تجربه کاملاً یکسانی ندارد یا توصیه نمی نماید که شما کاملاً همان کار را انجام دهید؛ چراکه منظره ها تماشای خارق العاده ای در این پارک وجود دارد. این پارک شامل 20 زمین بازی، 48 چشمه، 36 پل بناها و مجسمه های زیبا می باشد.

چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس خبرنگاران را بدانید.

منبع: ژیوار
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2019

به "سنترال پارک نیویورک ، کارهایی که باید در این پارک انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنترال پارک نیویورک ، کارهایی که باید در این پارک انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید