زیباترین جاهای دیدنی تایوان ، بخش اول

به گزارش شاتر عکاسی، تایوان دارای جاهای دیدنی زیادی است. این سرزمین، جزیره ای است که در حدود 160 کیلومتری سرزمین اصلی چین واقع شده است و از هر سمت، دارای جاهای دیدنی بسیار زیبایی است.

زیباترین جاهای دیدنی تایوان ، بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین جاهای تماشای تایوان را به شما معرفی کنیم.

لاو ریور

Love River, Kaohsiung

در جنوب تایوان، بندر بسیار شلوغ کائوسیونگ، نشانه ای از یک بندر تجاری پررونق این شهر است. لاو ریور (رود عشق)، یکی از جاهای تماشای این شهر است. برترین زمان برای تماشا این رود، شب است که پل ها و ساحل رودخانه به وسیله چراغ های رنگارنگی روشن شده اند. قایق گوشان، از ساحل این رودخانه، مسافران را به جزیره سیجین می برد که یک مقصد گردشگری فوق العاده است.

جنگل ملی نایدونگ

Neidong National Forest, New Taipei City

آبشارها و شگفتی های طبیعی بسیار زیادی در درون جنگل ملی نایدونگ قرار دارند. جهتهای زیادی به درون این جنگل وجود دارد که این مکان را به بازدیدنمایندگان می دهد تا صخره ها، رودها و جنگل های متراکم اطراف را ستایش نمایند. مشهورترین آبشار این جنگل، آبشار ژینژیان است که حدود 13 متر ارتفاع دارد.

بازار شب فنجیا

Fengjia Night Market, Taichung

بهتر است صبر کنید تا در شب از بازار شب فنجیا بازدید کنید. تابلوهای خیابان به صورت نئون هستند و تابلوهای زیادی در کنار یکدیگر می درخشند. این بازار سرزنده و پرشور، در نزدیکی دانشگاه فنج چیا قرار گرفته است و برترین راه برای بدست آوردن یک تجربه خالص، خوردن خوراکی هایی است که در این بازار به فروش می رسند.

مزرعه اقیانوس گل داکسی

Daxi Flower Ocean Farm Ranch, Taoyuan

یکی از فراموش نشدنی ترین جاهای تماشای در کشور تایوان، مزرعه اقیانوس گل داکسی است که در شهرستان تائویوآن واقع شده است. این مزرعه حدود 15 هکتار مساحت دارد و مزرعه گلی است که به عنوان یک محل فیلمبرداری بسیار محبوبی برای سریال های چینی و چندین فیلم و سریال اروپایی بوده است. منطقه پنج هکتاری پرپل دریم زون، یک مکان بسیار رویایی و خارق العاده است. گل های رنگارنگی را می توان در این مزرعه مشاهده کرد.

آبگرم ژائوری

Zhaori Hot Springs, Green Island

آبگرم ژائوری، یکی از سه آبگرم نمکی در دنیا است و دو آبگرم دیگر در جزیره کیوشو در ژاپن و در سیسیلی در ایتالیا قرار دارند. دمای این آبگرم حدود 60 تا 70 درجه سانتیگراد است که آن را برای شناگران بسیار مجذوب کننده و متعادل می نماید. آب های این آبگرم از آب دریا و آب های زیرزمینی تامین می شوند. این آب ها به وسیله گدازه های آتشفشانی گرم می شوند. این آبگرم کنار دریایی دارای سه استخر فضای باز است اما تماشای طلوع آفتاب نیز از جمله کارهایی است که باید در این مکان انجام بدهید.

معبد لوکانگ تیانهو

Lukang Tianhou Temple, Changhua

این معبد به خدای دریا ماتسو اختصاص داده شده است. این معبد واقعا تماشایی و زیبا است. این مکان که به عنوان یک معبد تاریخی محسوب می گردد، دارای جزئیات بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به ستون های اژدهایی و پنجره های سنگ تراشیده شده اشاره نمود. علاوه بر این، یک مجسمه از ماتسو وجود دارد که در بین سال های 1661 تا 1722 میلادی از میژائو در فوجیان کشور چین به اینجا آورده شده است. این مکان، بدون شک محبوب ترین معبد این منطقه به شمار می رود.

پارک چائوجینگ

Chaojing Park, Keelung

پارک چائوجینگ داستانی بسیار مجذوب کننده دارد. این فضای 1000 متر مربعی، قبلا به عنوان یک محل دفن زباله مورد استفاده قرار می گرفته است اما به وسیله موزه ملی تکنولوژی و علوم دریایی بازسازی و به یک بهشت زیست محیطی تبدیل شده است. جهتهای دوچرخه سواری، یک روستای ماهیگیری و مجسمه های بزرگی در این منطقه وجود دارند که می توان از آن ها لذت برد. یکی از مشهورترین مجسمه های این منطقه، نشان دهنده جاروهای پرنده ای هستند که شاید استعاره ای از تمیزکاری محیطی ای است که به وسیله موزه در این منطقه اجرا شده است.

به جای مانده های پل لانگتنگ

Remains of Longteng Bridge, Miaoli County

به جای مانده های پل لانگتنگ، یک یادآور قوی از قدرت طبیعت است. این پل در سال 1905 میلادی ساخته شده است و کارگران به جای سیمان از برنج چسبناک استفاده نموده اند تا آجرها را در کنار یکدیگر قرار دهند. این پل حدود 50 متر ارتفاع دارد که در سال 1935 میلادی به وسیله یک زمین لرزه دچار آسیب شده است. این پل دیگر از بازسازی گذشته بود و از همین رو، یک پل آهنین در کنار آن ساخته شده است. در سال 1999 میلادی نیز این پل آهنین به وسیله یک زمین لرزه دیگر دچار آسیب شده بود. امروزه، این پل یک مقصد گردشگری بسیار محبوبی به شمار می رود و عکاسان علاقه بسیار زیادی به آن دارند.

منطقه فنکیهو

Fenqihu Scenic Area, Chiayi County

عاشقان قطار می توانند از ایستگاه در جهت بسیار ایده آل لذت ببرند. منطقه فنکیهو یک مکان خاطره انگیز از اوایل قرن بیستم میلادی است که در آن موقع، راه آهن ساخته شده است. امروزه، روستائیان پیرامون این مکان ساختمان ها و غذاخوری ها را ساخته اند و میزبان گردشگران و مسافران زیادی هستند. این مکان، برای بسیاری از گردشگران و مسافران، محل بسیار خاطره انگیزی است.

جزیره سیجین

Cijin Island (or Qijin Island), Kaohsiung

در جزیره سیجین، یک محل غذاخوری دریایی وجود دارد. این جزیره، در فاصله کوتاهی از بندر کائوسیونگ قرار گرفته است. در خیابان سیفود، رستوران ها و غذاخوری های زیادی وجود دارند. این جزیره بعلاوه دارای یک معبد بسیار قدیمی و ساحلی با شن های سیاه رنگ است.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2131

به "زیباترین جاهای دیدنی تایوان ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاهای دیدنی تایوان ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید