سرمایه گذاری بر روی مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می انجامد

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت سرمایه گذاری روی ادب، مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان مقطع ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می انجامد.

سرمایه گذاری بر روی مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می انجامد

جلسه تقدیر از فرهنگیان مولف و پژوهشگر و دانش آموزان برگزیده مسابقات علمی، پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت متبوع و مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان در سالن همایش های کتابخانه عمومی محمد رسول الله(ص) شهر جوانرود برگزار گردید.

حکیم زاده در سخنانی تقویت توانایی نوشتن، خواندن و شنیدن را سبب افزایش مشارکت اجتماعی دانش آموزان در مقطع ابتدایی دانست و اضافه نمود: اقوام ایران زمین سهام داران رشد زبان فارسی هستند. تونایی صحبت کردن به زبان مادری یا رسمی باعث ارتقای اعتماد به نفس شده و رابطه مستقیم با توانایی انتخاب سرنوشت دارد.

وی اضافه نمود: توجه به مهارت های زبانی و شنوایی سبب فراگیری الگوریتم ها و تفکر منطقی از سن پیش دبستانی می گردد.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: سرمایه گذاری روی ادب، مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان مقطع ابتدایی به پرورش شهروند توانمد و دوری از آسیب های اجتماعی می انجامد.

رضوان حکیم زاده ضمن تقدیر از راه اندازی خانه ادبیات و خانه ریاضی در شهرستان جوانرود، راه اندازی این دو انجمن علمی را همسو با طرح خوانا و آموزش سواد محاسباتی به عنوان برنامه های جامع معاونت آموزش ابتدایی دانست و اضافه نمود: راه اندازی چنین گروه هایی تاثیر به سزایی در نتایج دانش آموزان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2011

به "سرمایه گذاری بر روی مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می انجامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری بر روی مسئولیت پذیری و جرات ورزی دانش آموزان ابتدایی به پرورش شهروند توانمند می انجامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید