ساخت ویلاهایی با صدف های تاشو در فیلیپین

به گزارش شاتر عکاسی، ویلاهای دیدنی در این جزیره در حال ساخت هستند که هرکدام دارای امکانات و خدمات کاملی هستند و در کنار آن ها رستوران، کلوپ و فضای پذیرایی برای تمام گردشگران در نظر گرفته شده است. این فرم تاشو در معماری سنتی و فرهنگی فیلیپین جای دارد که علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد بودن، جلوه ای مجذوب نماینده از فرهنگ و سنت این کشور را به نمایش درمی آورد تا جهانگرد ها و سایر میهمانان به خوبی با آن آشنایی پیدا نمایند.

ساخت ویلاهایی با صدف های تاشو در فیلیپین

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

فرم تاشو به صورت بسیار ظریف انتزاعی شده تا سایه ای در اطراف هر ورودی ویلا ایجاد کند. پیش آمدگی بزرگ این سازه با لنگرهایی امکان پذیر است که هر تاشو را به پوسته های دیگر و زمین متصل می نمایند. اینجاست که هنر معماری و ایستایی و پایداری به خوبی جلوه نموده اند و توانسته اند زیبایی بصری فوق العاده ای را نمایش دهند.

این صدف های تاشو از بامبو، چوب های محلی فیلیپین و فوم های بتنی سبک ساخته شده اند که هم قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و هم به راحتی جابه جا شده و حمل می شوند. این صدف ها در زوایای مختلفی تا می شوند و می توانند حالت های مختلفی را به خود گرفته و شکل بگیرند. آنگاه معماران با ظرافت بالایی آن ها را به شکل مواج دریا درآورده و هر کدام از سقف های ویلا را به شکل یک قوس یا موج درآورده اند.

این ویلاها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر باران و بادهای موسمی بسیار مقائم هستند و حتی از راه هایی هم به منظور جذب آب باران و انتقال آن به تصفیه خانه های استراحتگاه برخوردارند. به همین منظور در مصرف آب هم صرفه جویی نموده و هزینه های جاری را به اندازه چشمگیری کاهش می دهند.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1749

به "ساخت ویلاهایی با صدف های تاشو در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلاهایی با صدف های تاشو در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید