رونمایی از 3 اثر در حوزه خاطرات آزادگان تا قبل از نمایشگاه کتاب

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران: انتشارات پیغام آزادگان تا قبل نمایشگاه کتاب، سه کتاب در زمینه آزادگان دفاع مقدس رونمایی خواهد نمود. سه گانه سرباز کوچک امام، توضیح قفس و دو جلدی سیره ابوترابی توسط این انتشارات چاپ و در نمایشگاه کتاب عرضه می گردد.

رونمایی از 3 اثر در حوزه خاطرات آزادگان تا قبل از نمایشگاه کتاب

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، انتشارات پیغام آزادگان وابسته به موسسه فرهنگی پیغام آزادگان تا قبل از بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب، سه کتاب در زمینه آزادگان دفاع مقدس رونمایی خواهد نمود. سه گانه سرباز کوچک امام، توضیح قفس و دو جلدی سیره ابوترابی توسط انتشارات پیغام ازادگان چاپ و در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

بیژن کیانی، مدیر موسسه پیغام آزادگان با اعلام خبر فوق در نشست خبری کتاب سرباز کوچک امام اضافه نمود: کتاب سرباز کوچک امام که خاطرات آزاده مهدی طحانیان، آزاده ای که در 13 سالگی به اسارت نیروهای بعث عراق در آمد است و فاطمه دوست کامی مصاحبه و تألیف آن را به عهده داشته است یکی از این سه کتاب است.

کتاب توضیح قفس که در خصوص تعداد اسرا، تعداد اردوگاه ها، ترکیب اسرا، شیوه شکنجه، شیوه بهداشت در اردوگاه ها و هر موضوعی که راجع به فیزیک اردوگاه ها بوده است را عنوان می نماید.دومین کتابی که در نمایشگاه عرضه خواهد شد. و مجموعه دو جلدی سیره ابوترابی که یک جلد آن در خصوص زندگی و مبارزات مرحوم ابوترابی قبل از انقلاب است و جلد دیگر آن در خصوص مبارزات جبهه و جنگ و اسارت ایشان می باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 802

به "رونمایی از 3 اثر در حوزه خاطرات آزادگان تا قبل از نمایشگاه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 3 اثر در حوزه خاطرات آزادگان تا قبل از نمایشگاه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید