رقابت 32 انیمیشن بلند ، شیرشاه از اسکار بازماند

به گزارش شاتر عکاسی، آموزشگاه اسکار فهرست 32 انیمیشن بلند داستانی را برای رقابت در بخش بهترین انیمیشن اسکار 2020 منتشر کرد که در میان آنها نام شیرشاه به چشم نمی خورد.

رقابت 32 انیمیشن بلند ، شیرشاه از اسکار بازماند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، از زمان اکران شیرشاه در سینماهای آمریکا و دنیا و حکمرانی بر گیشه، کارشناسان درباره زنده یا انیمیشن بودن این فیلم اختلاف نظر داشتند. در واقع، فقط یک صحنه زنده در شیرشاه وجود دارد اما در نهایت استودیو دیزنی تصمیم گرفت آن را در بخش بهترین انیمیشن بلند سینمایی به آموزشگاه اسکار معرفی نکند. ضمن اینکه به نظر می رسد فیلم مهم ترین گزینه در بخش جلوه های ویژه باشد.

به این ترتیب، یخ زده 2 و داستان اسباب بازی 4 از دیزنی، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان و نفرت انگیز از دریم ورکس و برادران وارنر با فیلم لگو: قسمت دوم برای بردن یک اسکار بهترین انیمیشن بلند داستانی با هم رقابت می نمایند. زندگی پنهان حیوان های خانگی، لینک گمشده و دو فیلم کلاوس و من بدنم را گم کردم از شبکه نتفیلکس دیگر رقیبان جدی این بخش در اسکار 2020 هستند.

از سوی دیگر، ژاپن و چین با دو انیمیشن بسیار پرفروش و پیروز بخت خود را در دو بخش نود و دومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار می آزمایند. نژا نماینده چین در بخش اسکار بهترین فیلم بین المللی است و ژاپن هم با انیمیشن هوایی شدن با تو در این بخش حضور دارد. ضمن اینکه هر دو کشور آسیایی می توانند رقیب جدی انیمیشن های هالیوودی در بخش اسکار بهترین انیمیشن بلند داستانی باشند.

پیش از این رکورد بیشترین تعداد انیمیشن معرفی شده به آموزشگاه اسکار مربوط به سال 2017 با 27 فیلم بود که سال جاری پنج انیمیشن به این تعداد افزوده و یک رکورد تازه خلق شد. هر چند هنوز معلوم نیست آموزشگاه هر 32 فیلم را واجد شرایط حضور در بخش اسکار بهترین انیمیشن می داند یا نه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 491

به "رقابت 32 انیمیشن بلند ، شیرشاه از اسکار بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 32 انیمیشن بلند ، شیرشاه از اسکار بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید