تور ارزان آلمان: راه های سفر به برلین با قایق

به گزارش شاتر عکاسی، برلین با دیرینه فرهنگی و سیاسی و بعلاوه جاذبه های طبیعی از قبیل رودخانه ها و سواحل، توجه بسیاری از گردشگران را از دیرباز به خود جلب نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا راه های مختلف گشت و گذار در این شهر تاریخی را از طریق قایق به شما بگوییم.

تور ارزان آلمان: راه های سفر به برلین با قایق

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

رود های هاول (Havel) و اسپری (The Spree) در برلین، قطعا برای شنا کردن مناسب نیستند. اما اگر با قایق در 160 کیلومتر از آن ها سفر کنید که آبراهه کشتی رانی هستند و نهایتا به دریای بالتیک متصل می شوند، نمایی فوق العاده از شهر را خواهید دید. رود سرگرمیی برلین، که پل های بیشتری نسبت به ونیز دارد، به وسیله خاطرات زیبا از این رود در روز های فراغت تابستان و منظره های پر طراوت از نمادهای معروف شهر، شناخته شده است. در این جا می خواهیم تعدادی از راه های فوق العاده ای را که به وسیله قایق می توانید در شهر به گشت و گذار بپردازید، معرفی کنیم.

سفر سرگرمیی تاریخی شهر

به گردشگرانی که علاقه مند به نماد های تاریخی و فرهنگی برلین و بعلاوه تماشا شهر از زاویه ای دیگر هستند، پیشنهاد می گردد که از تور های قایقی که به این منظور شکل گرفته اند، استفاده نمایند. شرکت هایی نظیر Exclusiv Yachtcharter و Reederei Riedel تور های شهری را برنامه ریزی می نمایند که از شاخه اصلی رود اسپری و مرکز تاریخی برلین، مثل موزه ها و گنجینه های ارزشمند معماری، می گذرند. این قایق ها، برنامه نهار و خوشگذرانی و تفسیر زنده منظره ها و مکان های تاریخی ای که از آن ها عبور می کنید را دارند.

اگر هوا خوب و شرایط بر وفق مرادتان است، پیوستن به تور های عصرانه برلین، ایده خوبی به نظر می رسد. یک سفر دریایی سه ساعته حدودا 73 هزار تومان هزینه دارد که به این منظور ما به شما شرکت Stern und Kreis Kreisschiffahrt را پیشنهاد می کنیم.

تور ضلع شرقی

از زمان شکسته شدن دیوار برلین، آب راه های شهر به دو دسته سرگرمیی و ارتباطی تبدیل شده اند. در حالی که سواحل اطراف رود اسپری هر روز گسترده تر می شوند، محبوبیت قایق سواری میان مردم به عنوان یک سرگرمی بیشتر می گردد.

گالری تاریخی East Side با بقایای دیوار برلین و نقاشی های روی آن، از رود اسپری دیده می گردد. بندر صنعتی Osthafen حالا به منطقه ای پرتکاپو و پر از رستوران و کافه و باشگاه تبدیل شده است.

وقتی که از زیر پل Elsen به سمت Treptow پیش می روید، ساختمان های سر به فلک کشیده و مجسمه Molecule Man خود را نمایان می نمایند. بعلاوه می توانید از کنار قدیمی ترین بخش شهر برلین -Nikolai Quarter- و Museums Island و ساختمان قدیمی Reichstag و ایستگاه قطار Hauptbahnhof عبور کنید.

سفر سرگرمیی Köpenick

سفر یک طرفه به سمت محله قدیمی Köpenick با قایق چیزی حدود 40 هزار تومان هزینه دارد و شما پس از گشت و گذار در این شهر آرام و بی هیاهو، می توانید با تهیه بلیت مترو به ارزش 10 هزار تومان به برلین برگردید. این تور از نقطه تلاقی دو رود اسپری و داهما می گذرد. وقتی که از قایق پیاده شدید، می توانید از جزیره و قلعه Köpenick و Town Hall گوتیک تماشا کنید یا تنها از خوردن یک وعده غذا در یکی از رستوران های کنار رودخانه لذت ببرید.

قایق خودتان را اجاره کنید

اگر شما این آرزو را دارید که ناخدای کشتی خودتان باشید؛ برترین گزینه، کرایه یک قایق پارویی یا موتوری از Rent-a-Boat واقع در ورودیه پل Abtei در پارک Treptower است. با حرکت به سمت شرق، منظره های از ساختمان های مشهور صنعتی Bauhaus و جنگل های پر طراوت کنار رودخانه نمایان می شوند. در نهایت شما به بید های مجنون و قو ها و زندگی خیابانی برلین که در طول کانال زیبای Landwehrkanal در Kreuzberg کشیده شده، می رسید. با حرکت به سمت غرب و محله Charlottenburg، شما نهایتا به دریاچه با شکوه شهر های Wannsee و Potsdam خواهید رسید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1960

به "تور ارزان آلمان: راه های سفر به برلین با قایق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: راه های سفر به برلین با قایق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید