راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از شناسایی و ساماندهی 588 کودک کار در استان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 106 مرکز مثبت زندگی در استان ارائه خدمت می دهند.

راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان

کرم کمک امروز 23 شهریورماه، با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی، اظهار کرد: این مراکز در محلات مختلف و به فراخور احتیاج جمعیتی آن منطقه راه اندازی می شوند این در حالی است که در حال حاضر 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان فعالیت دارند.

وی از شناسایی و ساماندهی 588 کودک کار در لرستان اطلاع داد و با یادآوری اینکه طرح حمایت از بچه ها کار و خیابانی از اواسط سال گذشته شروع شد، ادامه داد: در طرح ساماندهی بچه ها کار، اقداماتی از جمله حمایت های روانی از بچه ها، حمایت های مادی و معیشتی، خدمات آموزش و ایجاد اشتغال برای یکی از اعضای خانواده که منجر به توانمندی کودک و خانواده آن ها گردد، انجام می گردد.

کمک با اشاره به اینکه براساس قوانین، متولی اصلی ساماندهی بچه ها کار، سازمان بهزیستی است و در این راستا دستگاه های مختلف از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری همیار این سازمان هستند، توضیح داد: برای 250 کودک کار در لرستان یارانه برقرار شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار داشت: اعطای تسهیلات مسکن، ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول، پرداخت شهریه دانشگاه معلولان، ارائه رایگان مشاوره، و تأمین وسایل توانبخشی به مددجویان از دیگر خدماتی است که از سوی بهزیستی به جامعه هدف ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1803

به "راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید