راهنمای جامع، ساده و کاربردی درباره بازاریابی

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران این کتاب یک راهنمای جامع، ساده و کاربردی در زمینه بازاریابی، مدیریت بازار، آموزش، مدیریت منابع انسانی و سایر حوزه های مدیریتی است که به خوانندگان یاری می نماید تا با استفاده از ابزار گیمیفیکیشن، از روش های مجذوب نماینده و نوین برای فروش محصولات یا خدمات، آموزش، تغییر در رفتار پرسنل، افزایش وفاداری مشتریان و سایر هدف های خود استفاده نمایند.

راهنمای جامع، ساده و کاربردی درباره بازاریابی

این کتاب به شیوه عملی و قابل فهم به موضوع اصول گیمیفیکیشن، انواع ابزارهای گیمیفیکیشن و کاربردهای آن در حوزه های مختلف مدیریتی پرداخته است. با خواندن این کتاب، شما می توانید به وسیله به کارگیری این ابزار به روز و با استفاده از روش های مجذوب کننده و خلاقانه ، هدف های خود در حوزه بازاریابی، آموزش، مدیریت بازار، مدیریت منابع انسانی و سایر حوزه های مدیریتی را بهتر و سریع تر محقق کنید.

با استفاده از ابزار گیمیفیکیشن می توانید مشتریان خود را به شیوهای مجذوب کننده و خلاقانه به محصولات و خدمات خود جذب کنید و آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید.

توضیح مختصر درباره کتاب آشنایی پایه با گیمیفیکیشن:

این کتاب به منظور ایجاد آگاهی نسبت به موضوع گیمیفیکیشن نوشته شده است. با مطالعه این کتاب میتوانید با این علم آشنا شوید و بعلاوه آگاهی خود را نسبت به موضوع گیمیفیکیشن توسعه دهید. در واقع گیمیفیکیشن یعنی استفاده از المان های بازی در محیط های غیربازی و ایجاد تعامل در آن محیط. در خاتمه هر فصل از کتاب کاربرگی طراحی شده است که به شما در درک محتوا و تامل در رابطه با مطالب مطالعه شده یاری خواهد نمود.

کتاب آشنایی پایه با گیمیفیکیشن برای چه کسانی مناسب است؟

واقعیت این است که علم گیمیفیکیشن، یک علم بی حد و مرز است که همه افراد و صاحبان کسب وکار باید از آن بهره ببرند. در دنیای فناوری ، تغییرات به سرعت رخ می دهند و با استفاده از روش های تازه و مجذوب کننده، می توان به آسانی مخاطبان تازهی را جذب نموده و آنها را تبدیل به مشتریانی وفادار کرد. به همین علت، استفاده از گیمیفیکیشن برای هر کسب وکاری امری ضروری و اساسی است.

کتاب آشنایی پایه با گیمیفیکیشن نوشته سید تعیین معرک نژاد به بهای 119 هزارتومان

در 190 صفحه از سوی انتشارات ارکان دانش منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2285

به "راهنمای جامع، ساده و کاربردی درباره بازاریابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع، ساده و کاربردی درباره بازاریابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید