دلایل استعفای ناگهانی یک استقلالی ؛ از دخالت ها کلافه شده بود ، برای دستیاران سرمربی بلیت نخریده بودند!

به گزارش شاتر عکاسی، ستاره سال های نه چندان دور استقلال نتوانست در تیم همتای خودش در ملاثانی دوام بیاورد.

دلایل استعفای ناگهانی یک استقلالی ؛ از دخالت ها کلافه شده بود ، برای دستیاران سرمربی بلیت نخریده بودند!

به گزارش خبرنگاران، استعفای آرش برهانی از استقلال ملاثانی یک روز قبل بازی خیلی هم تعجب برانگیز نبود. از اتفاقات پیش فصل و مسائل همیشگی این باشگاه می شد چنین چیزی را حدس زد.

شرایط آنقدر برای برهانی بحرانی شده بود که او ترجیح داد هرچه زودتر از جمع آبی ها جدا گردد.از جمله مسائل این تیم می توان به این موضوع اشاره نمود که گویا مسئولان باشگاه در انتخاب بازیکنان دخالت داشتند و برهانی از اینکه کسی در کارهای فنی اش دخالت کند کلافه شده بود.

مورد دیگر اینکه مسئولان باشگاه برای برهانی شرط گذاشته بودند که باید از دستیاران بومی استفاده کند درحالی که آرش با مربی های دلخواه خودش به طبع راحت تر بود چیزی که ساده ترین حق یک سرمربی است.

باشگاه حتی برای دستیاران برهانی برای سفر به شیراز بلیت تهیه نکرده بود تا این موضوع باعث به وجود آمدن ناراحتی بگردد. مهم ترین این مسائل مسائل مالی بود، مسائل زیادی که باعث شده بود علاوه بر اینکه برهانی نتواند به راحتی بازیکن جذب کند بلکه بازیکنان حال و حاضرش هم تمرکز خوبی نداشته باشند تا بتوانند برترین خودشان را در تمرینات و بازی ها ارائه بدهند.

تمامی این ها و مسائل ریز و درشت دیگر باعث شد آرش یک روز قبل از ملاقات تیمش با شهر راز استعفای خودش را اعلام کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2298

به "دلایل استعفای ناگهانی یک استقلالی ؛ از دخالت ها کلافه شده بود ، برای دستیاران سرمربی بلیت نخریده بودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل استعفای ناگهانی یک استقلالی ؛ از دخالت ها کلافه شده بود ، برای دستیاران سرمربی بلیت نخریده بودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید