در تایلند به کدام سواحل برویم؟ (تور ارزان تایلند)

به گزارش شاتر عکاسی، با خطوط ساحلی طولانی در امتداد دریای آندامان و خلیج و بیش از 1400 جزیره، در تایلند در زمینه سواحل خیره کننده به هیچ وجه کمبودی وجود ندارد. اغلب گفته می گردد که این کشور دارای بعضی از زیباترین سواحل دنیا است. در این مطلب با 16 مورد از زیباترین سواحل تایلند آشنا خواهیم شد.

در تایلند به کدام سواحل برویم؟ (تور ارزان تایلند)

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

برترین سواحل تایلند

در این قسمت با سواحل زیبای تایلند بیشتر آشنا خواهیم شد:

1) خلیج مایا -Maya Bay

خلیج مایا در کو فی فی اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل تایلند معرفی می گردد. بسیاری از بازدید نمایندگان پس از نمایش این جزیره زیبا در فیلم پیروز The Beach، به این خلیج می روند. در حالی که توریستی قطعا اثر خود را بر جای می گذارد، نمی توان انکار کرد که این ساحل هنوز خیره نماینده است. شن های سفید و نرم خلیج با آب های شفاف و درخشان، با پس زمینه جنگلی متراکم که به جادوی بصری می افزاید، هر توریستی را شگفت زده خواهد نمود.

2) غار موراکوت - Morakot Cave

غار خیره نماینده موراکوت فقط به وسیله دریا قابل دسترسی است. آب های درخشان و شفاف، روزنه ای کوچک به صخره های پوشیده از سبزه کوه موک ترانگ پیدا می نمایند. از میان این دهانه شنا کنید، البته این شنا با صداهای مهیب امواجی که به صخره ها می کوبند و فضا را پر می نمایند همراه خواهد بود. صخره های بلند و دندانه دار، امتدادی از شن های سفید را در بر گرفته اند که به وسیله آب هایی با عمیق ترین رنگ سبز زمردی پوشیده شده است. این منطقه بدون شک یکی از زیباترین سواحل تایلند است.

3) ساحل ریلی - Railay Beach

یکی از زیباترین سواحل کرابی، ساحل ریلی است. با آب های درخشان دریای آندامان در یک طرف و صخره های ناهموار در سمت دیگر، این تکه کوچک بهشت با شن های سفید تنها با قایق قابل دسترسی است. ساکت و آرام، با منظره ها باورنکردنی؛ قایق های دم دراز روی امواج می چرخند، صدای پرندگان هوا را پر می کند و میمو ن ها در میان شاخ و برگ های انبوهی که به صخره ها می چسبند این طرف و آن طرف می روند.

4) آئو مانائو - Ao Manao

Ao Manao که به عنوان خلیج Lime هم شناخته می گردد، ساحلی زیبا در نزدیکی شهر Prachuap Khiri Khan و یکی از برترین سواحل تایلند است. آئو مانائو با منظره ها دیدنی و شن های سفید یک رقیب تمام عیار برای استان جنوبی معروف تر کرابی و البته با جمعیت و شلوغی بسیار کمتری است. بنابراین می توانید به راحتی از این ساحل هلالی شکل زرق و برق دار در آرامش و سکوت نسبی لذت ببرید. دسترسی به وسیله یک پایگاه ارتش انجام می گردد که به فاکتور تازگی و مجذوب کنندهیت سفر می ا فزاید. چندین رستوران و اقامتگاه با غذاهای دریایی در نزدیکی ساحل درخت کاری شده وجود دارد.

5) ساحل بطری - Bottle Beach

در حالی که کوه فانگان ممکن است بیشتر به خاطر مهمانی های ماه کامل و سایر رویدادها مشهور باشد، این جزیره بعلاوه دارای سواحل شنی زیبا و منطقه ها جنگلی پر از حیات وحش است. یکی از زیباترین سواحل تایلند در این منطقه، ساحل بطری است. طبیعت منزوی که فقط با قایق قابل دسترسی است، ساحل را آرام نگه می دارد.

6) آئو کوانگ پیب - Ao Kwang Peeb

Ao Kwang Peeb، در جزیره Koh Phayam، اگر کوشش می کرد مسحورنماینده است. یک ساحل کوچک با ماسه های سفید، صخره هایی که از آب های شفاف بیرون می آیند. این آب ها برای شنا مناسب و راهی عالی برای خنک شدن در گرما هستند. فضای سبز متراکم ساحل را در بر می گیرد و تنها یک مسیر برای رسیدن به ماسه ها وجود دارد. با این سفر به این ساحل، از آرامش این زیبایی منزوی لذت ببرید.

7) خلیج دونالد داک - Donald Duck Bay

یکی از چشم گیرترین سواحل جزایر سیمیلان، خلیج دونلد داک است. نام آن از یک صخره بزرگ که شباهت زیادی به این شخصیت محبوب دیزنی دارد، گرفته شده است. ماسه های سفید پودری شکل با امواجی برخورد می نمایند که مملو از آبزیان اند و جنگل سرسبز هم خانه مجموعه ای از گیاهان و جانوران مختلف است.

8) ساحل آزادی - Freedom Beach

ساحل آزادی یک جواهر در جزیره پوکت است، مقصدی که به خاطر سواحل شنی بسیار عالی خود در بین سواحل تایلند در دنیا شناخته شده است. برای دسترسی یا باید در یک مسیری شیب دار پایین بروید یا با یک قایق دم بلند به سمت ساحل بروید، که البته بیشتر توریستان ترجیح می دهند راه ساده تر را انتخاب نمایند. امتداد 300 متری ماسه های سفید فوق العاده نرم احاطه شده به وسیله جنگل و تپه پاداش توریستان برای رسیدن به ساحل آزادی خواهد بود.

9) ساحل طلوع -Sunrise Beach

اگرچه کوه لیپ در تایلند جنوبی آغاز به جذب جمعیت بیشتری نموده است، ساحل طلوع هنوز مانند یک بهشت استوایی بکر به جای مانده است. با داشتن آب های فیروزه ای، ماسه های سفید و محیطی آرام، واژه ای به جز واژه شگفت انگیز برای توصیف این ساحل زیبا مناسب نیست. برای استقبال از روز تازه زود بیدار شوید و طلوع باشکوه خورشید را در این ساحل دیدن کنید.

10) هات خلونگ چائو - Hat khlong Chao

هات کلونگ چائو، ساحلی خیره نماینده در جزیره زیبا و آرام کوه کود، ترکیب متنوعی از مسافران و توریستان را به خود جذب می نماید. درختان نخل در نسیم ملایم تاب می خورند و سایه ای دلپذیر در زیر نور شدید آفتاب فراهم می نمایند. دریا شفاف و آبی و ماسه ها تمیز و سفید هستند. یک آبشار در نزدیکی، همراه با مجموعه ای از مکان هایی برای صرف غذا، نوشیدن و خواب و استراحت وجود دارد. این ساحل زیبا مکانی عالی برای دیدنی غروب آفتاب است.

11) ساحل فرا نانگ - Phra Nang Beach

ساحل فرا نانگ کرابی اغلب در میان زیباترین سواحل تایلند در سراسر دنیا قرار می گیرد. از ساحل Ao Nang سوار قایق شوید تا از منظره ها خیره نماینده شگفت زده شوید و حال و هوای آرامش را تجربه کنید. شن های سفید با صخره های بلند احاطه شده اند، صخره های آهکی با شکوه از آب های درخشان بالا می آیند و غارهای جالب برای بازدید در مسیر شما خواهند بود. صخره های مرجانی، غارهای دریایی و انبوهی از فروشندگان غذا و نوشیدنی، این منطقه را به یک بهشت ساحلی استوایی تبدیل نموده است.

12) هاد پوک تیان - Haad Puk Tian

این ساحل در استان پچابوری، دارای شن های طلایی است که در آب های آبی مایل به سبز پوشیده شده اند. منظره ها ساحلی و مجسمه های مشاهیر ادبی تایلند که در ساحل پراکنده اند به مجذوب کنندهیت آن می افزایند. شخصیت های یکی از معروف ترین اشعار حماسی تایلند، Phra Apia Mani، در کنار ماسه ها و روی صخره های این ساحل نشسته اند و این منطقه را به یکی از معروف ترین سواحل تایلند تبدیل نموده اند.

13) آئو سای دانگ - Sai Daeng Resort

با ترکیب شن های نرم مایل به صورتی، صخره های ناهموار و آب های درخشان، این ساحل سحرانگیز در جزیره کو تائو تایلند قرار گرفته است. می توانید جزیره کوسه را در نزدیکی ببینید و صخره های مرجانی دنیای جالبی را در زیر آب ایجاد نموده اند. غواصی درست از ساحل امکان پذیر است؛ تمیز، مجذوب کننده و آرام، مکانی دلپذیر برای استراحت ، غرق شدن در آفتاب و تحسین منظره ها فریبنده.

14) ساحل کانتیانگ - Kantiang Beach

ساحل کانتیانگ، ساحلی دورافتاده در جزیره کو لانتا در کرابی، در پارک ملی مو کو لانتا واقع شده است. آب های فیروز ه ای به ماسه های طلایی برخورد می نمایند و یک فانوس دریایی قدیمی هم در بالای صخره ها قرار گرفته است. ممکن است حتی میمون هایی را هم که در امتداد شن ها راه می روند، مشاهده کنید! ساحل شلوغ نیست اما معمولا چند توریست در این ساحل زیبا مشغول آفتاب گرفتن هستند.

15) تلینگ نگام - Taling Ngam

تلینگ نگام در Koh Samui دارای منظره ها شگفت انگیزی از جزایر سبز کوچک و است که پارک ملی زیبای دریایی Angthong را تشکیل می دهند. این ساحل شنی در یک جنگل غنی از حیات وحش پنهان شده است و یکی از برترین منطقه ها برای دیدنی غروب آفتاب در سواحل تایلند است.

16) ساحل تا فو - Tha Pho Beach

امتداد ماسه های سفید با تعداد کمی از اقامتگاه ها، هتل های مقرون به صرفه قیمت و البته استراحتگاه های مجلل، احساس انزوا و آرامش در این منطقه را حفظ می کند. کوه کود به عنوان یکی از جزایر کوچک تایلند، به حال و هوای آرام و رویایی آن معروف است، دنیایی دور از استراحتگاه های پر سر و صدا در مقاصد ساحلی مشهورتر این کشور. در حالی که ساحل تا فو ساکت است، آب های فیروزه ای آرام آن مامن یک زیست بوم زیرآبی پر رونق است که در آن لاک پشت های دریایی، باراکوداها و ساکنان صخره ها در کنار هم زندگی می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2217

به "در تایلند به کدام سواحل برویم؟ (تور ارزان تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تایلند به کدام سواحل برویم؟ (تور ارزان تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید