درگیری شدید بازیکنان اتلتیکومادرید و منچسترسیتی!

به گزارش شاتر عکاسی، در ملاقات رفت و در اواسط نیمه دوم بود که قفل دروازه یان اوبلاک با ضربه زمینی و دقیق کوین دی بروین از سمت راست محوطه شکست و منچسترسیتی با همین تک گل ارزشمند پیروز به کسب رجحان برابر اتلتیکومادرید شد. در مسابقه برگشت، اما کوشش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت سیتیزن ها با تکیه با همان تک گل دور رفت، پیروز به راهیابی به مرحله نیمه نهایی و حریف رئال مادرید شدند.

درگیری شدید بازیکنان اتلتیکومادرید و منچسترسیتی!

اما در دقایق پایانی مسابقه دیشب و شاید همانطور که انتظار می رفت، بازیکنان اتلتیکومادرید بابت ناکامی در گلزنی مقابل سیتی عصبی شده و بازی را به جنجال کشاندند. این درگیری در نهایت منجر به اخراج فیلیپه و 10 نفره شدن تیم دیگو سیمئونه شد.

در دقیقه 90 بود که فیل فودن، ستاره جوان و انگلیسی منچسترسیتی برای اتلاف وقت و حفظ نتیجه تساوی توپ را به گوشه سمت چپ زمین اتلتیکومادرید برده و با حرکتی دیدنی از سد فیلیپه، مدافع حریف گذشت. اما فیلیپه با تکلی خشن فیل فودن را نقش بر زمین کرد و از همانجا بود که درگیری شدید بین طرفین شروع شد. فیل فودن که بیرون از زمین افتاده بود، خود را به داخل مستطیل سبز کشید و همین کار باعث عصبانیت استفان ساویچ و دیگر بازیکنان اتلتیکومادرید شد.

ساویچ سعی داشت فودن را به سمت بیرون زمین هل بدهد تا بازی خیلی زود از سر گرفته گردد، اما در ادامه الکساندر زینچنکو وارد عمل شده و با مدافع اتلتیکو درگیر شد. به کسری از ثانیه، تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم در گوشه میدان جمع شده و با هم درگیر شدند.

در نهایت داور بعد از آرام شدن شرایط تصمیم به اخراج فیلیپه گرفت و این بازیکن با نهایت عصبانیت زمین را ترک نموده و هر چه سر راهش بود را لگد کرد. اتلتیکو در دقایق پایانی 10 نفره شده و در نهایت با قبول تساوی بدون گل در خانه، در یک چهارم نهایی با لیگ قهرمانان این فصل وداع کرد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2088

به "درگیری شدید بازیکنان اتلتیکومادرید و منچسترسیتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری شدید بازیکنان اتلتیکومادرید و منچسترسیتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید