خط کشی پارک آموزش ترافیک ائل گلی انجام شد

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از طراحی و نصب تابلوها و تجهیزات ترافیکی و انجام عملیات خط کشی در پارک آموزش ترافیک ائل گلی اطلاع داد.

خط کشی پارک آموزش ترافیک ائل گلی انجام شد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ اصغر آدی بیگ گفت: طراحی پارک آموزشی با رویکرد نوین و مد نظر قرار دادن مفاهیم جدید در کنار مفاهیم کلاسیک در برنامه سازمان ترافیک قرار گرفته است.

او اضافه نمود: آموزش مفاهیمی همچون یلوباکس ها (yellow Box) و مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده راه ها به عنوان رویکرد جدید توسعه حمل و نقل با عناوین حمل و نقل سبز و حمل و نقل پیاده محور در کنار موضوعاتی همچون مفاهیم مربوط به میادین، تقاطع ها و علایم هدایت و رانندگی، مفهوم خیابانهای یکطرفه، حق تقدم و احترام به عابر پیاده از اولویتهای طراحی جدید در پارک های آموزش ترافیک است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهر کرد: با آموزش چنین مفاهیمی امید است آینده شهر هماهنگی بیشتری با توسعه حمل و نقل سبز و نهایتاً محیط زیست داشته و ما شهروندانی دوستدار محیط زیست داشته باشیم.

او افزود: بعد از جانمایی و طراحی پارک ترافیک توسط کارشناسان سازمان و انجام عملیات عمرانی توسط شهرداری منطقه 2، نصب و تجهیز علائم ترافیکی و خط کشی نیز انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1705

به "خط کشی پارک آموزش ترافیک ائل گلی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشی پارک آموزش ترافیک ائل گلی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید