خط ساحلی مجتمع بندری نگین بوشهر پاک سازی شد

به گزارش شاتر عکاسی، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پاکسازی خط ساحلی مجتمع بندری نگین اطلاع داد.

خط ساحلی مجتمع بندری نگین بوشهر پاک سازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد قاسمی روز پنجشنبه 28 فروردین در این رابطه اضافه نمود: طی اقدامی توسط تیم عملیاتی مقابله با آلودگی دریا اداره کل بنادر و دریانوردی استان، خط ساحلی مجتمع بندری نگین را پاکسازی و برطرف آلودگی کرد.

وی اعلام کرد: بیشترین حجم این آلودگی ها پلاستیک، چوب، تور ماهیگیری و مقادیری لاستیک شامل می شد که با جزر و مد دریا به ساحل مجتمع بندری نگین رسیده بود.

قاسمی ادامه داد: رعایت نکات زیست محیطی دریایی از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی و به تبع این اداره کل است و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی توسط شناورها با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید نمود: شیوع ویروس کرونا در کشور نه تنها مانعی در انجام خدمات در بندر بوشهر نشده بلکه با برنامه ریزی های معین و در بازه های زمانی مشخص شده تمامی ادارات فعال در حوزه های مختلف نسبت به انجام وظایف محوله خود اقدام های لازم را انجام می دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 978

به "خط ساحلی مجتمع بندری نگین بوشهر پاک سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط ساحلی مجتمع بندری نگین بوشهر پاک سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید