توسعه همکاری واحد علوم و تحقیقات با دانشگاه های کانادا و ایرلند

به گزارش شاتر عکاسی، نمایندگانی از موسسه لوانت و دانشگاه آلبرتا در کانادا و نیز دانشگاه کورک ایرلند از واحد علوم و تحقیقات بازدید و با بعضی از مسئولان این واحد گفت و گو کردند.

توسعه همکاری واحد علوم و تحقیقات با دانشگاه های کانادا و ایرلند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، در این نشست مشترک با نمایش فیلم کوتاهی در خصوص واحد علوم و تحقیقات، امکانات علمی، آموزشی و تحقیقاتی این واحد معرفی گردید. همچنین نمایندگان واحد علوم و تحقیقات برای همکاری در زمینه های پژوهشی و آموزشی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری تا صدور مدرک مشترک و دوگانه و نیز برگزاری دوره های تخصصی فشرده اعلام آمادگی کردند.

براساس این گزارش، نمایندگان آلبرتا و کورک نیز با چند پرده نما توضیحات مبسوطی در خصوص دانشگاه های خود ارائه داده و سپس در خصوص امکان همکاری مصاحبه کردند.

گفتنی است واحد علوم و تحقیقات در زمینه همکاری نفت وگاز، نانو تکنولوژی و محیط زیست با دانشگاه آلبرتا و در حوزه های مدیریت، DBA ، محیط زیست و صنایع غذایی با دانشگاه کورک ، اعلام آمادگی نموده است .

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آلبرتا با 29000 دانشجو در زمره 5 دانشگاه برتر کانادا واقع شده است، سبزترین دانشگاه دنیاست و در زمینه های متعددی به ویژه محیط زیست و نفت و گاز شهرت بین المللی دارد. دانشگاه کورک در ایرلند با 20000 دانشجو نیز در شمار 200 دانشگاه برتر دنیا واقع شده است و به ویژه با بهره گیری از معافیت های مالیاتی ایرلند که بسیاری از شرکت های فراملیتی را تشویق به سرمایه گزاری در پژوهش و توسعه در ایرلند نموده است. همچنین دانشگاه کورک در زمینه مدیریت، محیط زیست و صنایع غذایی دارای اعتبار دنیای است و دانشگاه سبز شمرده می گردد.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 884

به "توسعه همکاری واحد علوم و تحقیقات با دانشگاه های کانادا و ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری واحد علوم و تحقیقات با دانشگاه های کانادا و ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید