تمهیدات بهداشتی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد جمکران

به گزارش شاتر عکاسی، مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از تمهیدات بهداشتی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و مسیرهای منتهی به آن اطلاع داد.

تمهیدات بهداشتی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد جمکران

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، حمید انصاری گفت: همزمان با نیمه شعبان و عزیمت جمع زیادی از هموطنان زائر به مسجد جمکران تمهیدات بهداشتی لازم از سوی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در نظر گرفته شده است.

انصاری درباره استقرار تیم های بهداشت محیط در منطقه گفت: هفت تیم چهار نفره در مسجد جمکران و پنج تیم دونفره در اطراف حرم مطهر و سه تیم دونفره در بین راه (قم تهران، قم کاشان و قم سلفچگان) فعال هستند.

وی اضافه نمود: تاکنون تعداد بازدید از مراکز و اماکن 974 مورد، بازدید از موکب ها و آشپزخانه مرکزی حرم مطهر و مسجد جمکران 93 مورد، نظارت بر پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی 44 مورد، بازدید از مخازن آب 40 مورد بوده است.

وی گفت :تعداد 671 مورد کلرسنجی تعداد 10 مورد نمونه برداری از مواد غذایی و تعداد 457 مورد سنجش پرتابل به انجام رسیده است.

انصاری در سرانجام از معدوم سازی 1289 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و یا تاریخ گذشته در منطقه و مسیرهای منتهی به این مسجد اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 191

به "تمهیدات بهداشتی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد جمکران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات بهداشتی برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در مسجد جمکران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید