تمایل مردم اروپا و آمریکای شمالی به مصرف غذاهای بسته بندی شده

به گزارش شاتر عکاسی، آنالیز ها نشان می دهد بیشتر مردم اروپا و آمریکای شمالی بیش از محصولات تازه از خوراکی های بسته بندی شده مصرف می نمایند.

تمایل مردم اروپا و آمریکای شمالی به مصرف غذاهای بسته بندی شده

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، اطلاعات جدید حاکی از آن است مردم انگلیس در کنار اکثریت مردم غرب اروپا و آمریکای شمالی چهار برابر بیشتر از خوراکی های بسته بندی شده استفاده می نمایند.

ورود خوراکی های بسته بندی شده به بازار که شامل غذاهای آماده، کیک ها و بیسکوئیت ها می گردد تا حدودی علت افزایش چاقی در آمریکا و اروپاست. استفاده از خوراکی های تازه بخش بسیار محدودی از زندگی بسیاری از خانواده ها را شامل می گردد، این در حالی است که زندگی طی دهه های اخیر سرعت بیشتری پیدا نموده، ساعات کاری افزایش یافته و تعداد زنان بیشتری وارد فضاهای کاری شده اند.

آنالیز اطلاعات 54 کشور دنیا نشان می دهد در بسیاری از کشورهای توسعه یافته تمایلات بیشتر به سمت مصرف خوراکی های بسته بندی شده است. همچنین در بعضی کشورهای کمتر توسعه یافته دیگر همچون چین، هند و ویتنام مردم بیشتر کالری دریافتی خود را از مصرف غذاهای تازه دریافت می نمایند.

به گزارش روزنامه گاردین، در این آنالیز آمده است مردم برزیل هر روز بالاترین مقدار کالری دریافتی را از مصرف غذاهای تازه دارند. همچنین انگلیس و ژاپن دو کشوری هستند که کمترین میزان کالری دریافتی را از خوراکی های تازه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 511

به "تمایل مردم اروپا و آمریکای شمالی به مصرف غذاهای بسته بندی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل مردم اروپا و آمریکای شمالی به مصرف غذاهای بسته بندی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید