تغییر سهمیه بندی بنزین همزمان با واریز سهمیه بهمن

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران- رانندگان خودروهای نیمه سنگین، می گویند همزمان با واریز سهمیه بنزین بهمن ماه، 10 لیتر از سهمیه بنزینشان کم شد.

تغییر سهمیه بندی بنزین همزمان با واریز سهمیه بهمن

به گزارش خبرنگاران، رییس اتحادیه وانت بار و پیک موتوری هم این خبر را تایید کرد. داود محمدی در مصاحبه با تجارت نیوز از کاهش سهمیه بنزین این خودروها اطلاع داد و گفت: با توجه به کاهش سهمیه بنزین، امروز دوم بهمن ماه جلسه ای برای آنالیز علت این موضوع تشکیل شده است.

قابل توجه است که این اولین باری نیست که سهمیه بنزین رانندگان وانت و سهمیه بنزین رانندگان نیسان کم می گردد. آبان ماه امسال هم سهمیه بنزین رانندگان نیسان و وانت بار کم شده بود. فاطمه کاهی، سخنگوی وقت شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در این باره اظهار بی اطلاعی کرد اما رسول فرشباف، رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت بار کاهش 10 لیتری سهمیه این رانندگان را تایید کرد.

وقایع روز نوشت، فرشباف آن موقع ادعا کرد که در عوض کاهش سهمیه سوخت، اتحادیه، فرآورده های نفتی و روغن در اختیار رانندگان می گذارد. اما اکنون صنف رانندگان وانت بار می گوید که سهمیه بنزین این خودروهای نیمه سنگین تنها به افرادی که پیمایش داشته باشند واریز می گردد. مثلا اگر یک راننده به بندرعباس برود، به جز سهمیه خود، بارنامه دولتی دریافت می نماید. پس از آن، می تواند بر مبنای آن بارنامه، سهمیه اضافه خود را دریافت کند.

لازم به ذکر است که پیش از این هم، در اسفند سال پیش، سهمیه بنزین وانت بارها و نیسان ها 10 لیتر کم شده بود

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1989

به "تغییر سهمیه بندی بنزین همزمان با واریز سهمیه بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سهمیه بندی بنزین همزمان با واریز سهمیه بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید