ترابیان: جا به جایی محل مراسم انتخاب برترین ها از مالزی به ابوظبی بی معناست

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی معتقد است جا به جایی مراسم بهترین های آسیا از مالزی به ابوظبی بی معناست.

ترابیان: جا به جایی محل مراسم انتخاب برترین ها از مالزی به ابوظبی بی معناست

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

عباس ترابیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص نامزد شدن سه بازیکن تیم ملی فوتسال برای بهترین بازیکن سال آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای فرستاده و فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور و اصغر حسن زاده را برای بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب نموده است. در این نامه به نام تیم های ملی برتر در فوتسال اشاره ای نشده است.

وی اضافه نمود: جایزه بهترین بازیکن آسیا را در اردیبهشت ماه و در فینال مسابقات زیر 20 سال اهدا خواهد شد. در آنجا از این سه بازیکن دعوت خواهد شد تا جایزه خود را دریافت نمایند. مسئولان کنفدراسیون می خواهند مراسم را در ابوظبی برگزار نمایند تا به نوعی صرفه جویی اقتصادی نمایند اما این در حالی است که هتل های ابوظبی گرانتر از هتل های مالزی است، تا جایی که من سراغ دارم هتل های مالزی تخفیف ویژه ای به کنفدراسیون می دادند. جا به جایی مراسم از مالزی به ابوظبی بی معنا است.

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه در خصوص برنامه ای تیم زیر 20 سال، عنوان نمود: سه رویداد را برای تیم ملی برنامه ریزی کردیم که در اولین برنامه روز های 15 ،16 و 17 آذرماه تیم ملی و زیر20 سال روسیه به تهران می آیند و با تیم های ملی ما دیدار خواهند کرد. در نیمه دوم بهمن ماه نیز تیم ملی بزرگسال و زیر 20 سال اوکراین خواهند آمد و دیدار های محبت آمیز ای را با تیم ملی و زیر 20 سال ما برگزار خواهند کرد و در مرحله سوم هم در هفته دوم فروردین ماه تیم زیر 20 سال فرانسه به تهران خواهد آمد تا به این شکل تدارک مناسبی را برای تیم زیر 20 سال خودمان دیده باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 469

به "ترابیان: جا به جایی محل مراسم انتخاب برترین ها از مالزی به ابوظبی بی معناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: جا به جایی محل مراسم انتخاب برترین ها از مالزی به ابوظبی بی معناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید